{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Nogen der kender noget til min gamle heste? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved desværre ikke meget om mine gamle heste Flicka og Ronja. Det kunne være fedt hvis nogen af jer vidste noget smiley

Flicka er 110 i stg, fra 89 - så hun er altså 24 og sort. På hendes gamle vaccinationskort står der, at hun er islænder/shetlænder. Hun har engang været ejet af en kvinde ved navn Lizette P Olsen samtidig med, at hun var tilknyttet til Højelse Dyreklinik i hvertfald fra 1997, er det registreret første gang på vaccinationskortet. Hun er i 2001 blevet behandlet af Herfølge Dyreklinik. Vi købte hende i 2003 af dengang Ærtebjerg Rideklub.

Ronja har vi desværre ikke så mange oplysninger om. Hun er en lille fjordhest (har ingen stamtavle, så er nok ikke ren), på ca. 126-130 i stg. Hun er ca. 17, så hun er 1995-1997. Hun har en stjerne i panden. Vi købte hende i 2006 af en lille hestehandler i Rønnede på Sydsjælland. Vi fik afvide, at hun havde gået rideskolehest på Vemmelev Rideklub, men ved dog ikke om det bare var noget vi fik prakket på os.. Hun var i fol da vi købte hende.

Begge damer kan også ses på min profil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kender noget til min gamle heste?
Kommentér på:
Nogen der kender noget til min gamle heste?

Annonce