{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Bund i ridehal {{forumTopicSubject}}

Hej smiley vi har en stor hal hvor vi kunne tænke os at lave ridehal, nu er der betongulv og problemstillingen står i, om vi kan undgå at hugge det op? Og hvis det er tilfældet, hvor mange cm skal der så oven på betonen og hvad vil være det bedste? Håber nogen herinde kan hjælpe, og evt. selv har en erfaring med det? Tina og Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bund i ridehal
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   16. dec 2013 nu er jeg ikke helt vildt inde i halbunde, men den bund de bruger til hingstekåring, jbk mm. den bliver jo også lagt på betongulv, og det er virkelig en lækker bund.

    den er efter alle kunstens regler, og der er ikke en finger at sætte på den.

    men det kommer også meget an på hvor mange penge i vil investere i en god bund smiley



  • #3   16. dec 2013 altså jeg er vildt glad for at ride på fiberbund smiley

    tror altså altid der er beton under - jeg ved ihvertfald på vilhemsborg er der beton under i opvarmningen for nogen have gravet et hul ned (virkelig mærkeligt) så da Coreano trådte i det larmede det (sko i mod beton) og han blev vildt forskrækket smiley men tror det er normalt med betom uden at vide det selvfølgelig, men jeg vil tro der skal meget på og nok også andet end blot fiberbund smiley

    Vil råde dig til at kontakte et firma som laver det!


  • #5   16. dec 2013 tror aldrig det kan laves billigt - man skal helt sikkert ofre mange tusinde kroner på det smiley

  • #6   16. dec 2013 Hej, mange tak for hurtige svar smiley har lige fundet noget på Google, hvor de anbefaler 10 - 15 cm stenmel... er bare bange for om det støver for meget?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   16. dec 2013 tina: tror ikke stenmel i sig selv er nok.
    der er ikke nok affjedring i det.


  • #9   16. dec 2013 Det lyder meget fornuftigt med sand ovenpå (Hoppedullen)
    og ja, Astrid der er nok noget om det du skriver!


  • #10   16. dec 2013 Der hvor jeg har min pony stående har vi lige fået ny bund det er en fiberbund med stenmel under den syntes jeg er rigtig god at ride i jeg ved dog ikke om man kan lægge det på et betongulv?? smiley

Kommentér på:
Bund i ridehal

Annonce