{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Så stolt af min baby hest!<3 {{forumTopicSubject}}

Er så stolt af min baby hest, vi var ude og gå i dag, og vi går altid på en grusvej da han ikke er gjort trafiksikker, han har aldrig prøvet at gå i tov mens en bil kører forbi ham, i dag var "uheldet" så ude, og vi mødte postmanden, sunrise var lidt oppe og køre pga. blæst også har han bare meget energi for tiden, heldigvis var postmanden sød, jeg fik stoppet sunrise og stilt ham ind til siden, og vinkede så postmanden frem, han kørte stille og roligt forbi og baby hesten tog det bare i stiv arm, han var da fuldstændig ligeglad, så dejligt smiley længere henne på turen skal vi dreje og der er der en åbning ud til en lille asfaltsvej som vi skal forbi, her kom der en bil med fuld fart rundt om hjørnet så sunrise blev forskrækket men han blev stående og prustede bare lidt også gik han videre som om det var ingenting, han er så cool i hovedet smiley er så stolt af ham, han har heller intet i mod når min kæreste starter traktoren ved siden af ham, eller hvis man kører i traktoren ude på marken så følger han bare efter traktoren smiley
Han er så cool af en 2 årig at være syntes jeg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så stolt af min baby hest!<3
Kommentér på:
Så stolt af min baby hest!<3

Annonce