{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Dressur gemascher Hvilke?? {{forumTopicSubject}}

Det er ufattelig svært at finde ud af hvilke dressur gemascher jeg skal vælge til min hest.

Drømmen var professionel choice men mange siger de glider ned.
og catago var vist heller ikke gode.

Mit ønske er nogle rigtig gode dressur gemascher der gir god støtte og beskyttelse og holder længe.
Men og at jeg kan få dem i farven blå.
Og max pris 900 kr.

Nogle der kan gi mig et råd om valg.
evt for og imod de forskellige.

Overvejer Rbh.
Eller de billige fra horze.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur gemascher Hvilke??
  • #1   31. dec 2013 RBH

• #2   31. dec 2013 Jeg kan ikke anbefale RBH gamacher. Vi har haft 2 par, begge par gik i stykker efter 4 ganges ridning. smiley

• #3   31. dec 2013 RBH er lårt..
    Der går så nemt hul på skinnet hvis man har en heste der
    bare slår bagbene lidt sammen. Synes de er alt for dyre I forhold til hvor
    længe de holder.

Jeg har bedst erfaring med PC, synes aldrig de glider hverken op eller ned, hvis det er den rette størrelse. dog har de også en svarhed hvis heste slår bene sammen, da de også nemt kan slides i stykker.

Ellers så et par gode gamle Eskadron dresser gamacher med hard skal. De holder, og kan holde til heste der slår bene sammen smiley

Held og lykke.

• #4   31. dec 2013 Jeg er meget tilfreds med mine PC gamacher! Synes ikke de glider på nogen måde! Har også et par plantinum gamacher, som jeg synes er meget gode! smiley

• #5   31. dec 2013 Jeg er med på RBH. Syntes de er super lækre og er meget glad for mine. Har også PC og på min hest glider de ned.

• #6   31. dec 2013 Jeg har både PC gamacher og RBH gamacher og begge mine sæt sidder helt som skal og passer rigtig godt smiley

Jeg har også et par sorte dressur gamacher med lam/teddy indeni som jeg også er rigtig glad for, de er heller ikke særlig dyre, koster omkring 400,- for et sæt af 4 (skal somregel købes 2 og 2, til en pris på omkring 200,- ) smiley

(link fjernet)

• #7   31. dec 2013 Nu er jeg, mildest talt, ikke den store dressurrytter, men jeg har et par PC gamacher som jeg bruger til pasridning. De sidder altid eller præcis som de skal. smiley

• #8   31. dec 2013 Du skal gøre op med dig selv hvad det er du har brug for ? smiley for det bliver meget svært at finde nogle gamacher der er super gode til både at støtte og hvis hesten stryger sig?

De eneste gamacher der er testet og viser at de giver støtte til senerne er PC og Equien gamacherne, deres svaghed er jo så at hvis hesten stryger sig? så kan der slides hul smiley

Hvis man skal have gamacher som skal holde til strygninger skal du over i dem med hård skal smiley

• #9   31. dec 2013 RBH er klart mine yndlings. Har nogen der snart er 2 år gamle og de fejler intet! smiley

• #10   31. dec 2013 De koster lidt mere men jeg har veredus piaffe revo og de er alle pengene værd smiley glider ikke ned og giver ikke hesten tryk eller sår og så holder de bare, selv til den hest der en idiot på sine ben heeh smiley og har nok skånet mine hestes ben tit.

• #11   31. dec 2013 Nu har jeg efterhånden lidt forskellige, og er ikke super glad for RBH's syntes at de glider ned af og former sig ikke vildt godt om hestens ben.
    Pc er jeg rigtig glad for, de ligger godt, dog vil jeg personligt ikke altid ride med noget der støtter, når de ikke er nødvendigt, da jeg mener at det faktisk gør benene svagere end de ellers ville være, og ikke udvikler den korrekte stabilitet. Hvis de altid bliver stabiliseret af noget andet. Men nok om det smiley
    De almindelige eskadron gamasher er simpelthen de bedste jeg har haft, de er nemme at have med at gøre, at rengøre, ligger rigtig godt. Og er rigtig holdbare.

• #12   31. dec 2013 Eskadron. smiley
    Alm. Horze gamacher anbefales ikke, de er slidt efter 1 gangs ridning. smiley

• #13   31. dec 2013 Har catago performance og de ligger super godt smiley

Kommentér på:
Dressur gemascher Hvilke??

Annonce