{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Jeg fandt kærligheden i en hest! {{forumTopicSubject}}

Hej HG..
Jeg vil lige dele disse fantastiske oplevelser jeg har haft de seneste uger..

Jeg har haft min elskede pony Aprilja igennem snart 6 år. Og jeg har altid holdt utrolig meget af hende, men her de seneste uger er hun blevet et meget følsomt emne for mig.
Jeg har givet afkald på kontakten med nogle af mine nærmeste af personlige årsager, og derfor har jeg i længere tid brugt Aprilja som psykisk støtte for mig.. Jeg har haft en svær periode i mit liv grundet manglende tro på mig selv og en del selvskade.
Det har resulterede i at det gang på gang er gået op for mig at Aprilja er ligeglad med hvordan jeg ser ud, hvad jeg siger, hvordan jeg opfører mig.. Hun holder af mig bare fordi jeg er mig..

Det har gjort et kæmpe indtryk på mig, og jeg er hende evig taknemmelig, selvom det 'bare er en hest'.
De seneste uger har jeg fået det bedre men er blevet meget følsom omkring min ponyprinsesse. Jeg begynder ofte at græde når jeg kommer ud til hende, og det er også med tårene løbende ned af kinderne jeg skriver dette... Billeder af hende kan jeg heller ikke kigge på uden at blive rørt, for jeg er simpelthen så stolt af at kunne kalde hende min.. Hun gav mig lysten til livet så mange gange og jeg har på så mange måder fundet ro i hende..

Jeg har aldrig oplevet at være så glad for et dyr at blot dets tilstedeværelse kan røre mig så utrolig dybt.. Jeg fandt kærligheden i en hest! smiley

http://hest.webgallerier.dk/galleri/743/628/471/3714934-islaender-aprilja-fra-vestmose


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fandt kærligheden i en hest!
  • #1   2. jan 2014 Ååååååårrhhh! Hvor er det bare fantastisk rørrende! :') smiley
    Jeg har det på samme måde.. Jeg har i et helt år nu kæmpet med min hjernerystelse, og ikke gået i skole og virkeligt bare værret totalt loner.. Der var han der bare altid, støttede mig igennem det hele, bare ved sin tilstedeværelse.
    Og er netop som du siger, så ufatteligt happyet at kunne stortude over et billede..
    Jeg havde ikke set ham i 11 dage.. 11, helt rædselsfulde forfærdelige dage og da jeg kom hjem til ham var jeg bare så sindsygt grædefærdig af glæde over at se ham igen, - og sådan er det ver evigt eneste gang jeg møder ham. smiley

    At 'bare en hest' kan betyde så meget. :')


  • #2   2. jan 2014 Det er bare så ubeskriveligt! For de dømmer aldrig en uanset hvad.. De acceptere og elsker.. Og det er det eneste man nogle gange har brug for! smiley

  • #3   2. jan 2014 PRÆCIST! :')

  • #5   2. jan 2014 Hvor er det bare dejligt at høre - godt at du har din ponyprinsesse at støtte dig til. De der heste kan bare give en anden form for støtte og forståelse end mennesker kan.

    Jeg fik selv min første hest, Flicka, da mine forældre skulle skilles - det tog utrolig hårdt på mig og jeg blev meget indelukket og afskår mig utrolig meget fra omverdenen. Jeg kan ikke helt forestille mig hvordan jeg skulle have klaret 'skærene' uden Flicka - jeg turde ikke betro mig til andre. Og selvom min mor spurgte mig jævnligt efter hvad hun kunne gøre og hvorfor jeg opførte mig som jeg gjorde kunne jeg bare ikke åbne op omkring det - ej heller til mine veninder. Det var Flicka jeg støttede mig til og jeg er hende evigt taknemmelig.

    Her på en af vores sidste rideture i sommers - de sidste 5 måneder har vi knoklet for at rette op på hendes ryg i håbet om at hun kan blive ridehest igen smiley



    profilbillede
  • #6   2. jan 2014 jeg har det på samme måde, jeg var ved at dø i 3 år da jeg var lille og vær gang jeg var ved at giv op, vandt min hest DM éller noget andet stort, han er nu bare hygge hest:-) han betyder ALT for mig, når jeg er ked af det går jeg ud til ham, og stille mig ind til ham, han går så ned med mulenm, og tage min ind til sig! smiley

Kommentér på:
Jeg fandt kærligheden i en hest!

Annonce