{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  16" underlag 17" sadel
  • #2   4. jan 2014 der er der jo ikke behov for? underlagt skal dække sadlen, og det gør det i den samme tomer som sadlen. Men jeg er i tvivl om en str. mindre kan gøres?

  • #3   4. jan 2014 Kig min isabellas profil
    Det lysegrønne underlag er 15" sadlen 16"


  • #4   4. jan 2014 Jeg har ikke lige billede, men min springsadel er 17,5" og jeg bruger 17" underlag.
    Så tror at man tit godt jan bruge lidt mindre underlag. Bare kanten ikke generer.


  • #5   4. jan 2014 Jeg har ikke kunne få mine gamle 16" springunderlag til at passe min nu 17" springsadel så jeg vil ikke anbefale at ride med det smiley

  • #7   4. jan 2014 Nu er anlægs fladen på sadler også forskellige på 17" sadler...

    Jeg har prøvet 16" RBH under 17" sadel f.eks.

    Det kan slet ikke gå til mine bates sadler det ER for kort,
    På min kieffer action kan det lige akkurat ligge under - men så ligger sadlen også ovenpå pipes osv = knap så behageligt for hesten,,

    Så køb nu den str du skal bruge


  • #9   4. jan 2014 Det første billede på min hests Alberts profil er et 16" underlag under en 16,5" sadel (kort model sadel). I længden langs ryggen passer underlaget perfekt til sadlen. I længden langs sadelklapperne er underlaget 2-3 cm. for kort.

  • #10   4. jan 2014 Hvis du ikke synes dit underlag i samme tommer som sadlen er for lang til den sadel, så tror jeg ikke du skal have mindre. Men som andre skriver så er der forskel på underlag og forskel på anlægsfladen på sadler, så hvis du er i tvivl, så synes jeg at du skal måle hvor langt et underlag du har behov for ift. sadlen og så tage målebåndet med i en rideudstyrs butik og måle underlagene smiley

Kommentér på:
16" underlag 17" sadel

Annonce