{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Anbefal en ny telefon. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ved at være godt træt af min iPhone 4S..

Har for 2. gang bestilt ny USB stik til opladeren og nu kan låse knappen slet ikke trykkes på. Telefonen er kun 14 måneder gammel eller deromkring i hvert fald, så nu bliver den sendt ind og regner så med at sælge den igen bagefter da jeg simpelthen synes det er ved at være irriterende.

Da jeg ikke har så meget forstand på andet end Appel vil jeg gerne hører, hvilken telefon i evt. har eller som i synes er rigtig god. Gerne hvorfor i synes lige præcis den telefon! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en ny telefon.
  • #1   4. jan 2014 Jeg har fået en Samsung Galaxy III mini - det er klart den bedste mobil, jeg har haft smiley Super nem at navigere rundt på, har mange gode funktioner og tager gode billeder smiley

• #2   4. jan 2014 Synes Samsung Galaxy S4 er super god smiley
    Den kan nogle seje ting (som bladre med øjnene, skifte side ved at vifte en hånd over, blinker blå når du har fået en besked osv.) Har aldrig haft problemer med samsungs telefoner og jeg elsker deres mobiler smiley

• #3   4. jan 2014 Der er ikke så meget pjat med de ældre Nokiaer. Køb sådan en, jeg har gode erfaringer smiley
    Jeg har selv haft Nokia 5310 xpressmusic, HTC Smart (dårlig!!) og nu iPhone 5.
    Hvad med at prøve en Samsung? smiley

• #4   4. jan 2014 Nokia Lumia ^^
    Jeg har en 800 og den er fabelagtig. Jeg bruger den hovedsageligt til at tage billede, sms'e, ringe og gå på internettet fra. Hvis du har behov for alle de nyeste apps er det nok ikke en WP du skal vælge, da deres appstore ofte ikke har de nyeste apps. Når det så er sagt, så har min telefon altså holdt til rigtig meget. Jeg er ikke sød ved mine mobiler, men den fejler intet. Der er småridser i skærmen, men det er også det.
    Hvis du derudover har en windows computer, fungerer systemet mellem telefonen og computeren rigtig fint ^^
    Jeg er glad for min og vil ikke have andet end Nokia Lumia smiley

• #6   4. jan 2014 http://www.callme.dk/sony-xperia-go-sort

min mor og svoger har den smiley og de er begge super glade for den! Min svoger er tømre, så den må kunne holde til en del! smiley

• #7   4. jan 2014 Jeg har haft rigtig mange af de gamle telefoner med almindeligt tastetur, der har jeg prøvet lidt af hvert af de forskellige mærker, men der var det hovedsageligt Sony Ericsson jeg brugte. smiley

Man hører meget om Samsung, men er de ikke sådan nogle der hurtigt kan gå i stykker? smiley

• #8   4. jan 2014 Jeg har ikke lige en telefon jeg vil anbefale men en HTC desire X er et NO GO!!! Jeg har haft en/har en. Fik smadret skærmen inden for en måned, jeg var ikke så hård ved den der og faktisk var det et meget lille slag den fik før hele skærmen flækkede. Nu er den et år gammel og smidt væk, den blev langsom, underlig, opførte sig ganske simpelt mærkelig (fx. kunne den spasse helt ud og ringe den første op i min kontaktliste, så snart den bibbede et par gange smed den på igen for at ringe op LIGE efter og lave samme nummer en gang til. Uden jeg så meget som rørte skærmen) både måden den virker på og måden den fysisk er er ikke til at regne med. Min faldt bogstaveligtalt fra hinanden efter 8-9 måneder.. Ikke noget jeg ville tør købe igen den er IKKE på nogen måder pengene vær

• #9   4. jan 2014 Min far har også denne telefon, men synes dog ikke den helt er noget for mig. smiley

• #10   4. jan 2014 Emma S, mange tak, så ved jeg det ikke er sådan en jeg skal have smiley

• #11   4. jan 2014 Btw. skulle det her emne nok have været under off topic. Ikke rigtig heste relateret smiley

• #12   4. jan 2014 Er den ikke under Off Topic? Det var ellers det jeg satte den til at skulle være? smiley

• #13   4. jan 2014 En Samsung galaxy express er god efter min mening smiley
    Den er ikke for stor og ikke for lille, passer fint i lommen og ligger dejlig i hånden.
    Den er ikke særlig dyr og holder til en del smiley god til os hestepiger som skal have en telefon der kan holde til lidt støv smiley
    den har dog ikke så meget "gemme plads" eller hvad det nu hedder, jeg har et stort sd kort i den for at mine spil og billeder kan være på den!
    har aldrig haft problemer med at den er langsom eller den går i stå smiley

Kommentér på:
Anbefal en ny telefon.

Annonce