{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med sadelmager jytte
  • #1   5. jan 2014 Vi bruger hende hver gang og mener hun er god og reel ja sådan har hun altid behanlet os
    Og flik er hun også
    VH
    Annette


  • #2   5. jan 2014 Hun lavede min sadel mere skæv end den var smiley Den tippede lidt til den ene side og lå skæv. Hun så mig ride 10 sekunder og så tog hun sadlen?
    Jeg havde ikke en god oplevelse med det, men en anden fra stalden fik to sadler lavet rigtigt.


  • #3   5. jan 2014 Har i brugt hende til omstopningog tilpasning eller?:) hvilken prisklasse ligger hun i?:)

  • #4   5. jan 2014 Jeg hade en meget vanskelig hest med sadel om at gøre sidste år
    Der blev prøvet alt både nyt og brugt
    Til sidst købte jeg en ny sadel af Jytte som blev lavet om, så den passede hesten. Jeg gav den sadels pris ikke andet
    Og tror mig hun var her minst 5 gange med samme hest, men hun bor også i nærhenden
    Den anden hest vi har tilpassede hun sadel til , en sadel vi købte af hende og vi gav sadlens pris
    Ny hest Oktober sidst år en ung hest som aldrig hade haft en sadel på vi prøvede sadler til vi fandt en og hun tog alt det andet jeg ikke brugte i bytte.
    Og jeg fik en god pris for mit sager.
    Skal siges det var pæne sadler jeg hade velholdte og kvalitet
    beder pris end det jeg kunne have fået her inde
    Også var de 3 sadler som vi ikke bruget væk på en gang
    Håber det var OK svar eller skriv til hende omkring pris mm
    VH
    Annette


  • #5   5. jan 2014 Mange Tak for svar:)

Kommentér på:
Erfaringer med sadelmager jytte

Annonce