{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

hvordan lærer jeg min hest at blive klippet {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Sagen er den at jeg har en unghest (blir 3 til april) jeg godt vil have klippet på hals og bringe, i denne vinter.. Da hun ska klippes helt næste vinter.. Så hun kan lige så godt prøve det allerede nu..
Jeg har forsøgt og klippe hende 1 gang.. Jeg nåede lige og rører hende med klipperen 1 gang og derefter blev hun meget voldsom..
Hvis jeg står med klipperen, 1 meter fra hende, så er der ingenting.. Så snart jeg træder bare 5 cm tættere på hende.. Så begynder hun at mase mig ind i væggen, sparke ud efter mig og hun reagere overhovedet ikk på at man hæver stemmen.. Når jeg så slukker klipperen og gør det på samme måde, så starter hun forfra..
Så er der nogen der har nogen ideer til hvordan jeg kan få lært hende at acceptere klipperen, uden og at hun ska være voldsom..
Jeg kan udsætte hende for rigtig mange ting, uden hun siger noget til det..

Jeg vil ikk hører noget om at jeg ska lade være med at klippe hende.. Hvis i har den mening, så lad være med at kommentere på det..

Jeg søger kun råd og hjælp til hvordan jeg kan lærer hende at blive klippet, uden jeg ska til og få dyrlægen ud og bedøve, for det syns jeg vil være synd for hende.. Da hun i forvejen ikk bryder sig om dyrlæger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan lærer jeg min hest at blive klippet
Kommentér på:
hvordan lærer jeg min hest at blive klippet

Annonce