{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Kommentarer i markedet - stram op HG! :) {{forumTopicSubject}}

Nu sad jeg tilfældigvis og kiggede nogle forskellige annoncer herinde, og for dælen hvor er mange af brugerne herinde dog dovne!

F.eks. fandt jeg en annonce med opstaldning, hvor der mindst 7 gange bliver spurgt hvor det ligger henne. Samtidigt bliver der også spurgt flere gange, hvad der er med i prisen.. Ejeren svare hver eneste gang.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk ikke lige kigger kommentarene igennem, og ser om deres spørgsmål ikke allerede er besvaret i forvejen. Det må da være utrolig træls for annoncens ejermand, at skulle svare på de samme spørgsmål 117 gange, i samme annonce.

Anyways, god weekend smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommentarer i markedet - stram op HG! :)
  • #1   10. jan 2014 Jeg har set en annonce med en der søger en hest imellem 3-6 år. og så er der en der skriver til hende om hun ikke vil købe en næsten 2 års. SUK! Kan de ikke læse?

    Jeg har også en annonce på baboom med min iphone. Den står til 1300 kr. og så er der en der byder 500. Tror de man er idiot?


  • #2   10. jan 2014 Gud så enig!
    Det er utroligt, at folk ikke lige kan kigge hvad der er blevet spurgt om, eller endnu være, når folk ikke engang læser annoncen!
    Til gengæld er det altså også træls når annoncens ejer slet ikke svare smiley


  • #3   10. jan 2014 Det er virkelig for åndsvagt nogle gange, og spild af alles tid...

    Tine, jeg kunne ikke være mere enig! smiley


  • #4   10. jan 2014 Jeg plejer og kigge igennem om sælger har svaret de andre interesserede, inden jeg skriver. Der er alt for mange der annoncerer men ikke vil svare alligevel.

  • #5   10. jan 2014 så enig!

  • #6   10. jan 2014 Mens jeg søgte part fik jeg også bare mange(!) totalt ondsvage kommenterer.

    Havde udtrykkeligt skrevet at hesten ikke blev udlånt eller flyttet og hvor hesten stod. Alligevel spurgte mange om hvor langt det var fra der hvor de boede... Jamen så gå da ind og kig på krak!
    Folk som spurgte om udlån mv svarede jeg slet ikke - slettede bare deres kommenterer. Det gider jeg ikke bruge min tid på - bum. Folk kan læse annoncen - er de for dovne til det så skal de nok ikke træne mine heste.

    Men ja er helt enig... Det kan da ikke være så svært. Bliver også sur når folk har heste til salg og folk så kommenterer "undskyld min useriøse kommentar... Men Gud hvor er den smuk" - så find hestens profil og skriv det dér i stedet. Suk


  • #8   10. jan 2014 Jeg søgte en ny hest og til sidst opgav jeg
    Hvis der stå man vil kun have en hest som der en af klodblod og over 5 år og tilredet, er det ikke sjov gang på gang blive tilbudt en 1½ års araber og når så folk der har den bliver p.... sure over man siger det ikke lige var mig.
    Så jeg opgav, det var altså ikke til at hold ud for mig
    Så kan kun give TS ret her
    VH
    Annette


  • #9   10. jan 2014 Helt 100% enig! Når jeg surfer lidt rundt i markedet, så støder jeg tit på annoncer, hvor der KLART og tydeligt bare et par linjer inde i annoncen står, at hesten fx. er tilredet, og så er der 3 brugere der spørger om hesten er tilredet... jeg har set mange, mange annoncer med sådanne spørgsmål, og det må jo bare betyde, at der findes så mange der bare ikke orker at læse annoncen igennem men tænker "hey jeg vil gerne have en pony" og så ikke ænser at læse det, ejer faktisk skriver.. så sent som i eftermiddags stødte jeg faktisk på en annonce med en relativt kort og præcis tekst, hvor der stod, at ponyen ikke var tilredet, og så er der stadig en der spørger, om ponyen er tilredet. Det er altså utroligt, så dum man har lov til at være smiley selvom der selvfølgelig kan være noget information man er kommet til at overse

  • #10   10. jan 2014 Som jer har jeg også set annoncer, hvor der bliver spurgt måske 3 gange om det samme, og der stadig lige er én mere, der skal spørge. Jeg undrer mig lidt over, hvordan man i alverden kan overse alle de andre kommentarer når man scroller ned???

  • #12   10. jan 2014 Enig!

    Og hvis der er noget jeg virkelig synes er irriterende så er det når folk går ind på sælgers annonce og spørger om sælger ikke lige vil skrive en pm, eller ringe til dem .. Ej men altså, hvorfor ikke bare gøre det selv, hvis man du er interesseret i hesten? ..


  • #13   10. jan 2014 Helt enig.

    Jeg har haft en part annonce oppe for en veninde herinde. Prisen stod der og der stod også hvorhenne i landet ponyen står. Alligevel spørger folk om det er gratis og om hvor den står henne.. Så læs dog for helvede annoncen!

    Og den mest irriterende... "Ej, en sød pony. Jeg må ikke få part". Så lad da være! At du ikke må få part kan jeg jo ikke bruge til noget, når du skriver på en PART annonce, din klump, altså..

    Så engang en annonce om en 1 års til salg. Og så er der dælme en der spørger om hesten er tilredet... Herre Jemini...


  • #14   10. jan 2014 Jeg har en udlåns annonce lige nu hvor der står "låner står for alle udgifter"
    Alligevel skriver folk, "jeg har desværre ikke råd til selv at betale alle udgifter, vil du ikke stå for nogen af dem?"
    Hvad tror du egentlig selv? så har man jo bare ikke råd til at have hest, ærgerlig-bærgerlig.....


  • #17   10. jan 2014 Jeg er SÅ enig. Mange læser vist kun overskriften, og så gider de ikke læse annoncen smiley

  • #18   10. jan 2014 Jeg havde også oprettet en annonce på at jeg søger pony, hvor jeg skrev en pris. Og så kommer der nogle kommentarer som bare lige er 10.000 kroner over....

  • #19   10. jan 2014 er lige netop stødt på en annonce hvor der står, at hesten har gået til og med LB** på distriktsplan, og så er der en, der spørger om hesten går lb i spring eller dressur, haha ej men...

  • #21   10. jan 2014 Jeg havde engang en annonce hvor jeg ledte efter en part til min pony, så var der sku en der spurgte om han måtte rykkes til Jylland. Ja da helt klart flytter jeg min hest fra storkøbenhavn til Jylland så du kan ride ham 2 gange om ugen -.-

    Så har jeg prøvet med annonce jeg havde om en "part" os til min pony, der stod på øverste linie i annoncen at han ikke ku rides på pga skade og han nok ikke blir ridehest igen, derfor var det kun en part til hygge fra jorden af. Der var en der spurgte hvor meget man måtte springe på ham, og 4 der spurgte om hvor meget man måtte ride, Øh læs dog teksten -.-


  • #22   10. jan 2014 Så enig!

    Fx hvis der står at man ikke giver have useriøse henvendelser, så kommer der flere. Eller hvis der står at den ikke udlånes eller byttes, så kommer der nogle kommentarer om den udlånes eller byttes!

    Det kan være mega irriterende!


Kommentér på:
Kommentarer i markedet - stram op HG! :)

Annonce