{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aalborg Øst - Opstaldning
  • #1   13. jan 2014 Forårsvej, Stald Rygård, private stalde, det er det jeg kender til smiley

  • #2   13. jan 2014 Kroghsgaard smiley Søde folk der har stedet, udendørs bane med lys, selvpas, foder, halm, hø/wrap er med i prisen. 1300 kr/mrd

  • #3   13. jan 2014 Står selv på Krogsgaard og er meget enig med det ovenstående skriver smiley

  • #4   13. jan 2014 Plus der er meget blandede folk i stalden på Kroghsgaard.
    Ingen snobberi - godt staldmiljø med masser af sammenhold og småarrangementer, og folk der altid er klar på en sludder, eller en tur i skoven eller ridebane:-)
    Der er plads til i alt 22 heste, men flere heste med samme ejer. Rolig stald og gode rideomgivelser, Stinna Foldberg underviser desuden på stedet.
    Så er man ikke til de kæmpe opstaldningssteder med mange mennesker, kan Stald Kroghsgaard varmt anbefales.
    Vi har ingen hjemmeside - men ved interesse skal du være velkommen til at skrive til mig - så kan du spørge løs, og evt komme ud til en rundvisning smiley
    Det ligger desuden i Øster Uttrup med fantastiske turmuligheder, samt spring og en ekstra dressur bane 5 min fra stalden, man kan leje sig ind på for 200 årligt (SØU)


  • Marianne R
    Marianne R Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   25. feb 2015 Hej, jeg ved godt det her er en gammel annonce, men håber nogen kan svare mig alligevel smiley
    Er der ridehal på stedet, eller i skridtafstand? Eller er det kun udendørs faciliteter? smiley


  • #6   25. feb 2015 Marianne, Jeg endte med at flytte min hest til Stald Rygaard. Her er der ridehal og udendørsbane. Pris 1675kr. pr. måned - og så skal man tage 3 vagter om måneden. smiley

  • Marianne R
    Marianne R Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #7   25. feb 2015 Okay, mange tak for svaret smiley

  • #8   24. okt 2015 er I glæde nok for folden på Rygaard ? deler de ikke en fold mellem 26 heste?:)

  • #9   28. mar 2016 Krogsgaard lyder godt nok også rigtig fint!
    Er udendørs banen også fin om vinteren?

    Er der nogen der tager sammen ud til småstævner?

    Jeg magter ikke snobberi, er en person der er meget nede på jorden. Min hest er i god udvikling (rider de små la'er i dressur) og har ikke selv trailer/kort, men vil gerne afsted til lidt stævner.

    Jeg er normalt ikke forudindtaget, men mange gange (læs: ikke altid) så synes jeg at de større steder, der normalt også er dyrere, oftest er lidt mere konkurrenceprægede og hurtigt bliver lidt mere snobbet smiley Det vil jeg gerne undgå, og de to nævnte steder i denne tråd lyder som nogle lidt mindre fine steder, med plads til bredden? smiley til billigere penge.


  • #10   29. mar 2016 Pt har vi ingen aktive stævne ryttere på Kroghsgaard. Der er flest børn og hygge ryttere ude ved os smiley
    Banen kan godt være frossen om vinteren så vi ikke kan bruge den, men plejer max at være en måneds tid smiley


Kommentér på:
Aalborg Øst - Opstaldning

Annonce