{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

HJÆLP OS, PLEASE - EFTERLYSNING AF PONY {{forumTopicSubject}}

De sidste år har vi prøvet - uden held - at finde frem til oplysninger om Ronja som vi desværre var så dumme at bytte væk i februar 2013 smiley i et bytte som vi ved bytte tidspunktet troede var til et fremtidig hjem - i det mindste i noget tid... Det var det ikke, Ronja blev sat til salg først her på HG en måned senere, men da jeg udtrykkede min ærgelse over det blev annoncen slettet og hun blev sat til salg på Gul og Gratis i stedet for. Hvortil hun kom - det aner jeg ikke og det er desværre slet ikke lykkedes mig at få damen jeg byttede med - trods flertallige inderlige bønner - om at lade mig vide hvortil Ronja kom. smiley Hvis hun altså stadig er - måske valgte hun at få hende slagtet...

Uanset hvad, så ønsker vi så brændende at vide besked - hvad hendes skabene blev - og hvor hun er i dag...

Vi har efterlyst hende på FB i forskellige grupper - følgende tekst er kopi derfra, og linket er til vores gamle profil for Ronja.

Hvis det er nogen der bare tror at de ved noget - PLEASE - fortæl os det smiley

"Mørke brun pony hoppe på ca. 144 cm i stang, født 2007 (2008) kåret i yderste led af DSP.
Vi bytte Ronja sammen med en anden pony (som vi ved hvor er smiley ) mod en ung hest til en dame fra Nimtofte på Djursland. Hun har solgt eller byttet Ronja videre og jeg kan ikke få svar fra hende hvortil smiley .
Vi vil bare rigtig, rigtig gerne vide hvor Ronja er idag, og hvordan hun har det. "

http://www.hestegalleri.dk/galleri/206359-dsp_ronja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP OS, PLEASE - EFTERLYSNING AF PONY
Kommentér på:
HJÆLP OS, PLEASE - EFTERLYSNING AF PONY

Annonce