{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ranum Efterskole -skal? skal ikke??
  • #1   20. jan 2014 Jeg har en veninde der går på Ranum, og hun er vidst rigtig glad for at gå der smiley

• #2   20. jan 2014 ANE!
    Jeg stemmer altså for Aalestrup, min hest gik fra ustabilt til bidet til LB øvelser, samt fra LD spring til LA smiley
    Det er godt nok 4 år siden året sluttede, men jeg fik en masse erfaring med i bagagen. Desuden var jeg så glad for forstanderens (Joe) støtte, i og med jeg ikke havde fundet mig selv dengang (pga. mobning, laang historie). Jeg blev hjulpet rigtig godt videre og vil aldrig fortryde jeg tog afsted!
    Både socialt og ridnings mæssigt blev jeg en stærkere person, og jeg fik foldet mig ud til den person jeg er den dag i dag smiley

• #3   20. jan 2014 Jeg kender ikke nogen der går på nogle af stederne, men jeg har før kigget på Aalestrup og jeg kunne godt tænke mig at gå der, når jeg når til 9. Klasse smiley

• #4   20. jan 2014 Jeg gik på Ranum 09/10, jeg havde et okay år smiley Skolen og alt ved hestene var super godt, men af personlige årsager blev det ikke lige det bedste år..
    - var dengang også ude at kigge på Aalestrup, men mit valg faldt altså på Ranum. smiley

• #6   20. jan 2014 Jeg synes ikke du skal vælge Ranum Efterskole.

Jeg bor i Ranum og har min hest i Ranum, men de heste der er på efterskolen står i Rønbjerg:-)

Bare så du er klar over det smiley

• #7   4. mar 2014 Jeg skal selv på Ranum og jeg har en veninde der går der som er landsrytter og hun er super tilfreds med det! og det tror jeg også at jeg bliver smiley

Kommentér på:
Ranum Efterskole -skal? skal ikke??

Annonce