Yoga - ondt i ryg/lænd {{forumTopicSubject}}
Jeg har desværre været så uheldig at slå mit haleben gevaldigt, nok med en forstuvning, og det er efterhånden en uge siden. Jeg plejer som regel at kunne nå jorden med flade hænder hvis jeg står på strakte ben og bukker i ryggen, men nu kan jeg kun lige nå ned under knæene, hvilket jo ikke er en positiv udvikling...
Min krop har spændt utrolig meget og jeg har været nødt til at aflaste for at kunne bevæge mig rundt, til trods for panodil/ipren blanding til at tage smerterne. Jeg er ikke den der piver og sidste to gange jeg har grædt over en skade var i sommers da findus blev bange og sparkede mig i maven i forsøget på at flygte (et uheld) og så for halvandet år siden da jeg skar 1,5-2 cm ned i min finger med en kniv.
Men det der irriterer/bekymrer mig er at jeg har så mange spændinger til trods for smertestillende, og efter at have gået 150m haltede jeg (var trådt lidt skævt, og det havde gjort ondt hele vejen op af ryggen fordi jeg åbenbart maste halebenet) og kunne stort set ikke gå normalt.
Der skulle vel ikke være noge nher inde som har et par ideer til nogen afspændnings øvelser i form af yoga eller andet? jeg er åben for det meste, og det ville virkelig hjælpe mig meget.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.737
jun 2013
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 142
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.415
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 688
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.737
Yoga - ondt i ryg/lænd