{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Yoga - ondt i ryg/lænd {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre været så uheldig at slå mit haleben gevaldigt, nok med en forstuvning, og det er efterhånden en uge siden. Jeg plejer som regel at kunne nå jorden med flade hænder hvis jeg står på strakte ben og bukker i ryggen, men nu kan jeg kun lige nå ned under knæene, hvilket jo ikke er en positiv udvikling...
Min krop har spændt utrolig meget og jeg har været nødt til at aflaste for at kunne bevæge mig rundt, til trods for panodil/ipren blanding til at tage smerterne. Jeg er ikke den der piver og sidste to gange jeg har grædt over en skade var i sommers da findus blev bange og sparkede mig i maven i forsøget på at flygte (et uheld) og så for halvandet år siden da jeg skar 1,5-2 cm ned i min finger med en kniv.

Men det der irriterer/bekymrer mig er at jeg har så mange spændinger til trods for smertestillende, og efter at have gået 150m haltede jeg (var trådt lidt skævt, og det havde gjort ondt hele vejen op af ryggen fordi jeg åbenbart maste halebenet) og kunne stort set ikke gå normalt.

Der skulle vel ikke være noge nher inde som har et par ideer til nogen afspændnings øvelser i form af yoga eller andet? jeg er åben for det meste, og det ville virkelig hjælpe mig meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yoga - ondt i ryg/lænd
  • #1   20. jan 2014 Jeg kan nemlig ikke ride lige nu, og jeg frygter også at jeg vil forstyrre Findus's rytme når jeg rider fordi jeg er så spændt lige nu og sikkert ikke vil kunne følge hans bevægelser (hvilket jo er ubehageligt for både mig og hest)

• #2   20. jan 2014 Man kunne prøve en massør eller kiropraktor smiley og ellers tror jeg bare det skal have noget tid smiley

• #3   20. jan 2014 Min massør rettede op på mig. Jeg var blevet skæv af forkert udmugning, og han trykkede flere steder, og det hjalp altså bare!

• #4   20. jan 2014 En uge er ikke lang tid, det tager lang tid at komme over et forslået haleben. Det vil være godt hvis du kan finde eller købe en badering, du kan sidde på:) Giv din krop ro indtil om fx en uge eller to og få derefter noget skånsomt behandling. God bedring:)

• #5   20. jan 2014 Okay smiley Må nok desværre erkende at jeg ikke var flink ved mig selv, fordi jeg gik i skole ugen efter. Var blevet hjemme hvis det ikek havde været fordi vi den ene uge havde projekter (i dne virkelige verdne) og de 2 ud af 4 i min gruppe var syge (den ene på hospital, den anden nok lidt mere pjek)

Kommentér på:
Yoga - ondt i ryg/lænd

Annonce