{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

når den eneste ene er forkert......... {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste 4-5 år følt at jeg en dag ville finde hesten i mit liv...
Og for 3-4 måneder siden begyndte jeg at omgås heste igen....
Så for omkring 6 uger siden skete det... Jeg mødte hesten i mit liv smiley problemet er bare at han er 120 cm i stang og jeg måler 170 og vejer 65 kg smiley

Der er ingen tvivl om at han er ponyen i mit liv. Jeg drømmer om ham når jeg sover og når jeg er kommet hjem fra stalden har jeg lyst til at køre ud til ham igen smiley

Jeg er ikke i noget dilemma eller noget. jeg skal hverken købe eller sælge ham. Han ejes af staldejer og bliver passet af ham. Han vil ikke.blive solgt uden jeg vil blive spurgt først. Og han er slet ikke vant til håndtering, så det er jeg ved at træne....

Men hvorfor skal "min soulmate" være en lille bitte pony smiley
Findes der mon så stadig den helt rigtige til mig i ordentlig størrelse?

Brokker mig skam ikke... skal ud til ham i morgen smiley
Og når han bliver tilredet har jeg mindst 2 døtre der vil elske at ride tur på ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når den eneste ene er forkert.........
  • #1   30. jan 2014 Du kan da få ham tilkørt hos en dygtig kusk? smiley

  • #3   30. jan 2014 kørsel er jo altså helt optimal når man vokser over sin pony smiley

  • #4   30. jan 2014 Kender godt det med, at man møder den helt RIGTIGE hest, Jeg har selv mødt min, men hun blev desværre aflivet for snart 3 år siden smiley

  • #5   30. jan 2014 Jeg har en hoppe på 115 cm., som jeg selvfølgelig heller ikke kan ride på, men jeg laver da mindst lige så mange forskellige ting med hende, som med min ridepony. P.t. kælker jeg med hende i sneen, og ellers går jeg ture med hende, longerer, træner tricks, træner med lange liner osv., og som nogle af de andre siger, kan du få den tilkørt. Selvom man ikke kan ride på sin hest, kan man stadig have en masse sjov med den! smiley

  • #7   30. jan 2014 min soulmate blev aflivet for nogen år siden, hun var alt for mig og vil altid være det..

    de 2 drenge jeg har nu samt den hoppe som jeg har haft som var føl til min soulmate betyder uendeligt for mig, og elsker dem enormt højt, men vil altid have et specielt bånd som både Anton, og payback har været tæt på og schwante kommer det sikkert os, men hun havde lige det ekstra

    så om der findes en i større størrelse svært at svare på, men en der nærmer sig og er tæt på ja det tror jeg på


  • #9   30. jan 2014 Min soul mate står heldigvis i stalden, har haft ham i 11 år og skal ikke af med ham før han skal turen over regnbuebroen. Jeg er fuldstændig indstillet på aldrig få det på samme måde med en hest igen, da Grafik bare er noget ganske særligt. Ingen anden hest vil nogensinde kunne erstatte ham.
    Og selvom jeg da også elsker Marko er det bare ikke på samme måde som min kærlighed til Grafik - ikke engang min kæreste kan tage hans plads i mit hjerte.


  • #10   30. jan 2014 Jeg har mere end én soulmate. De 2 af dem står heldigvis hjemme på marken, men den 3. står på Island med nyopdaget spat, så jeg valgte at han ikke skulle med hjem. smiley og jeg debaterer stadig om, om det var et dårligt valg.....

  • #11   30. jan 2014 Jeg er ret sikker på, at din eneste ene findes ude i verden, i din størrelse.
    Der er mange heste, husk det. (-:


  • #12   30. jan 2014 I 2011 anskaffede vi og også en pony-fætter på 123 - vi manglede en hyggepony til selvskab og let brug. For pokker jeg kunne have valg en million andre "bedre" heste (læs: større ponyer som kunne bruges til ridning af min søster og hendes veninder). Men så skete der det helt forfærdelige at min underviser skulle af med Shrek - og gud forbyde at han skulle videre til andre end mig. Not on my watch. Alle kneb kom i brug da jeg skulle overtale min mor og hendes kæreste til at købe sådan en lille pony - men han endte altså med at sjæle alle vores hjerter.

    Jeg plejer ofte og sige at "Det eneste Shrek mangler for at være <b>perfekt</b> er 30 cm i højden" - det kan vi jo ikke gøre så meget ved, men jeg er taknemmelig for ham hver eneste dag. Pyt med at jeg ikke kan ride ham - han skaber rigeligt glæde alligevel.

    Håber "din" pony viser sig at være en dygtig herre, måske han også er dine pigers soulmate smiley :)


  • #13   30. jan 2014 Ja, det Kan selvfølgelig sagtens være at Pille i virkeligheden er min datters soulmate smiley

    Jeg regner med selv at tilride og måske tilkøre ham, vi har allerede udviklet os langt sammen. Seneste sejr var at kunne gå op og ned at staldgangen med ham uden han gik i panik

    Jeg er da også sikker på jeg sagtens Kan finde en hest i rette str. som vil komme til at betyde alt for mig (har det jo allerede sådan med min part, Jack) Men nok ikke en hest der rører mig lige så dybt som "Pille"


Kommentér på:
når den eneste ene er forkert.........

Annonce