{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Vedr. handel herinde, rettet mod købere {{forumTopicSubject}}

Der er blevet råbt en del op, omkring dårlige sælgere og folk der er blevet snydt herinde...

Jeg synes dog det er på tide, at der også lige kommet et opråb til købere.

1. Henvendt til unge piger (måske ældre): Det er fair nok at i er interesseret i ting, men lad venligst vær med at begynde at byde på det, for når man så har accepteret buddet, så skal i lige spørge jeres forældre om lov og så må i sørme ikke lige alligevel.

2. Jeg har haft 4 handler i gang, hvoraf jeg kun har modtaget penge fra de to af dem.
Jeg synes virkelig, at det mindste man kan gøre når man lavet en aftale er, at fortælle man bliver nød til at springe fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. handel herinde, rettet mod købere
  • #1   30. jan 2014 Joiner lige og skriver:

LÆS TEKSTEN FØR I SKRIVER PÅ ANNONCEN! smiley

• #2   30. jan 2014 Tilføjer lige:

Har man en dialog i gang og i ikke er interesseret i varen alligevel, så SKRIV det i stedet for at holde op med at svare.

Det andet er røvirriterende!

• #3   30. jan 2014 Det er skide træls, for at sige det på godt jysk!
    Men jeg vil tilføje at der også er, hvad der skulle forestille voksne mennesker, der ikke er reelle.
    Bare et eksempel, da jeg for kort tid siden troede jeg havde solgt en varer til en dame, vi var blevet enig om pris osv og hun havde fået et kontonr. Pengene dukkede dog ikke op som aftalt, fik fat på hende hvor der kun var dårlige undskyldninger, men hun ville overføre igen, men modtog aldrig nogle penge og hørte aldrig mere.
    Lad da være at spild min tid, for f..... da.

• #4   30. jan 2014 Stella lige præcis det jeg tænker på... Synes virkelig ikke man kan være det bekendt, i stedet for at sige hun overførte pengene igen, kunne hun jo bare have sagt pænt at man ikke var interesseret alligevel, ja gu er det da også træls, men det er mere træls, at man bliver holdt for nar endnu engang..

• #5   30. jan 2014 Tænker præcis det samme som jer andre! Når VIP ordningen udløber her om lidt, sletter jeg min og bruger fremover g&g, dba, heste-nettet og Facebook. Der er folk mete reelle og "voksne"! Og så er det gratis!
    Har ikke længere tal på hvor mange gange jeg er blevet fanget af useriøse "købere" så nu gider jeg ikke mere..

• #6   30. jan 2014 Hader VIRKELIG folk, der ikke holder aftalen, enten så sender de ikke, selvom man har overført penge...
    Eller hvis personen feks. lige skal prøve en sadel, og man så ikke får den tilbage hvis den nu ikke passer.

-Der var også engang en 12 åring pige, der solgte MEGET Animo, for 2000 kr. i alt.
    Og det var alligevel meget dyre ting.
    Der var nok for 5.000+ hvis ikke mere.
    Det viste sig så, at hun havde snydt så mange personer at man ikke kunne tælle det mere. Var selv ved at hoppe på den..
    Sådan nogle mennesker er bare træls..

Men så er det heldigt, at der faktisk er nogle der kan finde ud af det. (-:

• #7   30. jan 2014 De to der ikke overførte penge, var fra facebook, så det er ikke bedre der..

Kommentér på:
Vedr. handel herinde, rettet mod købere

Annonce