{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

dressur kursus {{forumTopicSubject}}

puha er stadig høj efter ha redet to gange kursus ved michelle moeslund over tre dage det er nået som endeligt har givet mig sparket til tør sætte min pony på plads og vise hende hvem der bestemmer
første dag demostrerede hun til rigeligthed hvor fræk hun ku være med hoppen op i luften med 4 ben bukke stejle bakke ridehallen rundt hvergang man lagde ben til hende men vi fandt ud af hævede man stemmen stoppede hun og som michelle så fint sagde heller hæve stemmen end rive den i munden.
og i dag havde hun fundet ud af balladen kom hun ik langt med så vi endte med ride lidt rundt selv os selv på den volte hvor hun prøvede grænsen af på dag 1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dressur kursus
  • #1   1. feb 2014 Dejligt at du har haft en oplevelse, hvor du ikke kan få armene ned igen smiley

    Og så kan det godt være jeg bliver lidt kloge åge nu - bær over med mig smiley Men jeg kan ikke lade være med at studse over at du skriver at din hest reagerer med voldsom konflikt adfærd, når du lægger schenklen til - du er HELT sikker på at den ikke reagerer sådan fordi den har ondt i bugen enten pga spændinger, foder, skævheder eller fordi den fryser?

    Eneste grund til, at jeg spørger er, at min reagerer med konflikt, hvis den har ondt i maven/bugen - men hvis man har styr på de årsager jeg nævner ovenfor, så har man slet ikke den stress-adfærd. Og jeg må erkende, at jeg synes det er SÅ meget sjovere at ride hende nu, hvor jeg ikke skal skælde hende ud for konflikt adfærd, men kan rose hele tiden fordi hun slet ikke overvejer at gøre de ting smiley

    Det har vi ikke opnået gennem skæld ud (det blev hun kun frustreret over, da smerten jo ikke forsvandt), men ved at fjerne de faktorer, der gav hende smerter. smiley

    Håber ikke du føler dig trådt på - det er kun ment som et godt og velmenende råd smiley


  • #2   1. feb 2014 vi har fået hende tjekket og har købt en fleecetæppe nu som kan ride med på og ik et lænde som hun kun havde før.

    er os lidt at gøre med hun har voldsom seperationsangst selv bare der står en i gangen der er åbnen ned til ridehallen og hun er alene i ridehallen reagerer hun selvom hun kan se den anden stadig


  • #3   1. feb 2014 og jeg roste hende os så snart hun igen gik fremad

Kommentér på:
dressur kursus

Annonce