Stald grejs - Vejle? {{forumTopicSubject}}
Da min part står og skal flyttes undersøger jeg mulighederne for andre steder med hal end hvor hun er lige nu.
Jeg ved der er noget nær vejle (på Viborgvej) der hedder stald grejs. Dette er IKKE grejs rideklub.
Jeg kan intet finde om dem på nettet, der er en facebook side der dog ikke køre.
det eneste jeg har er en jeg gik på årgang med (som jeg dog ikke nogen sinde har haft den vilde kontakt med) som vist har stået der ude..
Hvad kender i til stald grejs? er der hal? gode ferciliteter?
kender i en ca. pris
Hvis det er aktuelt så køre vi selvfølgelig ud og kigger men det er jo spildt hvis det koster røv meget og ikke det er vær
Evt. andre steder nær vejle med ridecenter og rig mulighed for offentlig transport (en gå tur på ca. halvanden km er okay dog ikke meget længere)
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Men ellers er der jo Vejle Ridecenter, har en veninde der arbejder der og det skulle være et lækkert sted.
Har selv været der ude en enkelt gang til championat og hvad jeg så der, så ser det rigtig lækkert ud.
Ellers er der jo også Jelling Ridecenter, hvis det ikke er for langt væk?
Har selv haft hest derude i nogle år og det er et rigtig dejligt sted! Jeg ville ikke tøve 2 sek. med at flytte hest derud igen.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Med vejle ridecenter mener du så vejle rideklub? for det er desvære for dyrt, selvom det er ejers drøm at kommer der op og stå
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
jul 2009
Følger: 268 Følgere: 2185 Heste: 5 Emner: 138 Svar: 1.543
Ellers kig DK ridecenter og Hornstrup ridecenter, de har også ridehal og ligger i samme område
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Hornstrup kigger vi også på. Da der er langt bedre muligheder for transport der.
dec 2011
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 458
Ellers er der DK Ridecenter og det skulle vist også være ok
dec 2011
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 458
Stald grejs - Vejle?