{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Stald grejs - Vejle? {{forumTopicSubject}}

Da min part står og skal flyttes undersøger jeg mulighederne for andre steder med hal end hvor hun er lige nu.

Jeg ved der er noget nær vejle (på Viborgvej) der hedder stald grejs. Dette er IKKE grejs rideklub.

Jeg kan intet finde om dem på nettet, der er en facebook side der dog ikke køre.

det eneste jeg har er en jeg gik på årgang med (som jeg dog ikke nogen sinde har haft den vilde kontakt med) som vist har stået der ude..

Hvad kender i til stald grejs? er der hal? gode ferciliteter?
kender i en ca. pris

Hvis det er aktuelt så køre vi selvfølgelig ud og kigger men det er jo spildt hvis det koster røv meget og ikke det er vær

Evt. andre steder nær vejle med ridecenter og rig mulighed for offentlig transport (en gå tur på ca. halvanden km er okay dog ikke meget længere)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stald grejs - Vejle?
  • #1   6. feb 2014 Det sidste jeg hørte var at de var gået konkurs (eller i hvertfald var tæt på), så er ikke sikker på at det eksistere endnu. smiley

Men ellers er der jo Vejle Ridecenter, har en veninde der arbejder der og det skulle være et lækkert sted. smiley
    Har selv været der ude en enkelt gang til championat og hvad jeg så der, så ser det rigtig lækkert ud. smiley

Ellers er der jo også Jelling Ridecenter, hvis det ikke er for langt væk?
    Har selv haft hest derude i nogle år og det er et rigtig dejligt sted! Jeg ville ikke tøve 2 sek. med at flytte hest derud igen. smiley

• #2   6. feb 2014 Hun står lige nu på jelling ridecenter så det er ikke for langt væk. Det fungere bare ikke for os.

Med vejle ridecenter mener du så vejle rideklub? for det er desvære for dyrt, selvom det er ejers drøm at kommer der op og stå

• #3   7. feb 2014 Det kan godt være det er Vejle Rideklub jo, er ikke helt 100 på hvad det hedder, det er enten center eller klub. smiley

• #4   7. feb 2014 Førhen var hestene på stedet ikke ret meget på fold, men om det er ændret ved jeg ikke... De har en lækker udendørs bane, har ikke set ridehuset indvendigt... smiley

• #5   7. feb 2014 Stedet er IKKE gået konkurs, har en veninde der stod opstaldet der et par måneder i år. Det er stort set kun en springstald. Du bestemmer selv hvor meget den skal på fold. Det er ikke 100% fuldpas, så vidt jeg ved. Det nemmeste er vidst at køre ud til gården, og se om de er hjemme, for de reklamerer ikke nogle steder på nettet overhovedet smiley
    Ellers kig DK ridecenter og Hornstrup ridecenter, de har også ridehal og ligger i samme område smiley

• #6   7. feb 2014 Sofie: DK ridecenter er hvor vi lige nu flytter til. Det eneste der er med det er at mulighederne for offentlig transport er meget ringe og hverken ejer eller jeg har bil.

Hornstrup kigger vi også på. Da der er langt bedre muligheder for transport der.

• #7   7. feb 2014 Jeg står på Hornstrup Ridecenter og det er et rigtig dejligt sted. Her er hjemmesiden: http://www.hornstrupridecenter.dk/page1.html
    Ellers er der DK Ridecenter og det skulle vist også være ok

• #8   7. feb 2014 Skriv endelig en privat besked hvis du har spørgsmål om Hornstrup

Kommentér på:
Stald grejs - Vejle?

Annonce