{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kigger i efter hest ?
  • #1   11. feb 2014 dba smiley

• #2   11. feb 2014 Følger lige med! smiley
    Men jeg kigger efter hest på ridehesten, hestenettet og her smiley

• #5   11. feb 2014 De gange jeg har søgt hest, har det primært været på heste-nettet og herinde smiley
    Både Flash og McAdoo fandt jeg i første omgang på HN - McAdoo fandt jeg efterfølgende herinde, hvor jeg kontaktede tidligere ejer smiley

• #9   11. feb 2014 Jeg fandt min hestemis her på hg.
    Men jeg brugte faktisk også meget heste-nettet fordi at man kan lave en konkret søgning på hvordan hesten helst skulle være altså om den må være rolig, opmærksom eller varm.
    Og om hvor høj den må være eller hvor lav den max må være.
    Og faktisk også om hvilken farve den må have.
    Og om hvad den har redet om den er tilkørt og trafiksikker osv.. smiley
    Håber du finder en fin hyp.

Held og lykke herfra. smiley

• #10   11. feb 2014 Sært nok var det på DBA jeg fandt min for 2,5 år siden, var ellers ikke der jeg normalt kiggede....

• #11   11. feb 2014 Primært heste-nettet.. smiley

• #12   11. feb 2014 Super, tusind tak for alt den respons jeg har faaet smiley Har selv valgt hestegalleri, ridehesten, dba og sporthorses.nl i denne omgang smiley Og har altid brugt marktplaats.nl, sporthorses og heste-nettet, naar jeg har koebt heste smiley Men nu er der jo kommet et lidt stoerre udvalg siden dengang(6 aar siden).

• #13   11. feb 2014 Fandt min vallak på heste-nettet. Mine to andre fandt jeg, da jeg lette efter min/min mors gamle hoppe, min mor solgte som 3 års til Norge. Hvilket jeg dengang ikke var helt tilfreds med!!!! Men fandt købers hjemmeside, og Magic stod tilfældigvis tilsalg, vi kunne dog ikke blive enige om en pris så måtte droppe det. efter et halvt år, folede Magic det lækreste hingsteføl, som jeg straks skrev at jeg måtte have, pris fair nok, halvt år efter kørte vi turen til Norge og hentede ham og Magic fik jeg med til låns, nu efter snart halvandet år, har jeg fået lov at beholde min hoppe os xD
    Kan anbefalde at kigge i andre lande, hvis pengene er der til det,

• #14   11. feb 2014 Altså jeg købte min hoppe her inde smiley

• #15   11. feb 2014 Jeg har haft størst succes med at lade ordet løbe i min omgangskreds.

Indenfor få dage har jeg fået op til 20 henvendelser på heste i den kaliber jeg søger, som ikke er annonceret til salg nogen steder.

Prøv at lad rygtet løbe, at du sælger en god hest, alder, højde, afstamning og ca prisleje.
    smiley

Kommentér på:
Hvor kigger i efter hest ?

Annonce