{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Bandage problem. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg er virkelig en spasser til at ligge bandager på min hest.
Jeg synes simpelthen det ser SÅ godt ud og vil så gerne lære det.

Jeg har været ude og investere i nogle fede bandage underlag for ikke at gøre det mere kompliceret end det er i forvejen.

Hver gang jeg har "forsøgt" at ligge bandagen synes jeg bare det ligner at min har "vand i benet".

Misforstå mig nu ikke, altså det ser dumt ud for det det ser ud som om hans ben bliver meget større pga bandagen.

(Det skal lige siges at jeg forsøgte første gang at bruge et bandage underlag der var for lille og det fungere SLET ikke.
Derfor fik jeg selvfølgelig en i ordenligt str.)

Nogle mennesker siger at man nogle gange er nød til at klippe bandagerne til så de passer til hesten og ikke er for store, men det har jeg bare slet ikke forstand på, jeg er så bange for at klippe for meget af og fortryde det da jeg ikke lige har pengene til at købe nye "hele tiden".

Derfor leder jeg efter nogle introduktions video'er (På dansk) som forklare hvordan man lægger bandage for at se om jeg gør noget forkert.

Eller har i evt nogle råd som jeg måske kan bruge?
(Ved godt det muligvis kan være svært at forklare, men hvis i kan ville det virkelig være en god hjælp.)

Håber i forstår mit budskab.
Og på forhånd tak for hjælpen. smiley

(Negative kommentarer gider jeg ikke høre på, da jeg ikke kan bruge dem til noget)

Knus sofie. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandage problem.
Kommentér på:
Bandage problem.

Annonce