{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Hesten skal ha skoene af HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Ja min skønne hoppe skal have skoene af, da hun skal flyttes til en helt ny folk meget tættere på =D
men nu begynder mit lille hoved jo....
skal jeg så ha fundet boots ?
hvorfor ikke bare slå over på natur hove (altså uden sko)??
men ja hvilke boots hvilken smed ?
nogen der kan tilpasse boots så de passer til hende??
jaah hjælp tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesten skal ha skoene af HJÆLP
  • #1   12. feb 2014 Hvorfor har den overhovedet gået med sko? smiley Hvis der ikke rigtig er nogen grund til at den har sko på, så hvorfor købe boots? smiley

• #2   12. feb 2014 hun blev købt med sko på...
    for at gøre overgangen til Barfod lettere for hende...

vil bare gerne vide om der er nogen der kender en der kan gøre det altså tilpasse boots til hende i midt og vest Jylland

• #3   12. feb 2014 Hvor tit får du smed? Man kan få boots nu der kan være på i mellem 6 - 8 uger. Så når smeden har været måler du hoven og køber boots efter det.. Google boots til heste og find dem der er på markedet. Der er måleskemaer for de forskellige boots på deres sider. Der er også nogle der kommer med kortere interval som gør det med de boots de har. Feks. http://www.naturhov.dk/ Held og lykke med det.

• #4   12. feb 2014 har endnu ikke haft smed til hende mener dem jeg købte hende a sagde hver 3-4 md. plejer hun at ha smed....
    men hun skal a med skoene da hun nu skal flyttes der ude fra
    Naturhov er desværre på Sjælland =( det skal være i midt og vest jylland

• #6   12. feb 2014 Tror ikke helt jeg forstår?
    først og fremmest kan en hest ikke gå 4 måneder med samme sko? de skal som hovedregel have nye sko hver 8 uge (2 måneder) nogen kan kun gå 6 uger andre 10 uger. Men 4 måneder lyder fuldstændig tosset. For det andet - har du undersøgt hvorfor den gik med sko? er du sikker på den overhovedet kan gå uden? mange heste har svage hove og kan derfor ikke gå uden sko smiley

Hvis den har så stærke hove så den kan gå uden sko behøver du ikke alt muligt med boots osv. smiley

• #10   12. feb 2014 Få din smed ud og få gjort noget ved de sko hvis det ikke er gjort længe for ellers ænder du med en hest med smerter. Smeden vil tage en tang og trykke på hoven for at finde ud af om den har bløde såler eller andet og har den ikke det og har den ikke en skæv benstilling kan du jo være heldig at den kan gå uden sko.. Men for hestens skyld få en smed ud og gik.

• #11   12. feb 2014 håber jeg kan få en smed ud her i ferien

Kommentér på:
Hesten skal ha skoene af HJÆLP

Annonce