{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber man en god striglekasse?
  • #2   18. feb 2014 Jeg bruger en strigle taske.
    Meget nemmere at have med rundt og bære. Og lettere smiley
    Kan også fås i Horze & Hooks.
    Der er det nok billigst,

• #3   18. feb 2014 jeg har en værktøjskasse fra harald nyborg:
    (link fjernet)

en god solid kasse og ikke mindst skide stor så man kan have lidt af det hele ned i den, det er sådan set det vigtigste for mig, da der ikke som sådan er sadelrum på stedet smiley

• #4   18. feb 2014 (link fjernet)

jeg har den her jeg købte den til tika udsalg for enten 140 eller 160 kroner
    nu står den til 169kr

der er ingen strigler med i men der er en rum deler og en lille småtingsbakke (som man kan tage af )

• #5   18. feb 2014 Jeg bruger også en strigletaske. Men har også en stående, hvis jeg skal flette man, og så blive lidt højere.

Du kan få en striglekasse i Horze, hööks og mange andre steder. De fleste butikker sælger dem. smiley

• #7   18. feb 2014 man kan også købe sådan nogle (kig link)
    http://engrospriser.dk/hj/dk/hjemmet/rengoering-1/opbevaring/balje-flex-plast-43l-pink/

man kan finde dem i mange farver alle mulige steder og man kan også finde dem til forskellige priser

det er jo bare at smide tingene i og lige tage fadt i dem når man skal bruge dem

dog er der et lille minus at man kan ikke lukke så der ikke kommer hestehår i baljen når man strigler om foråret

• #9   18. feb 2014 Har også en god, solid værktøjskasse smiley

• #10   18. feb 2014 Jeg bruger faktisk en bandagetaske fra Eskadron ((link fjernet) Den er MEGA smart når man som jeg kun har 2 striglere, en gnubber og en hovrenser. Gnubber og hovrenser i en firkant, striglere i en anden, forbensgamacher i en tredje, bagbensgamacher i en fjerde og klokker i en femte. Den sidste lomme har jeg tit et tov i ellers ligger jeg posen til min hjelm i den.
    Jeg følte mig virkelig begavet og som "hende der havde opfundet den dybe tallerken" da jeg opdagede hvor smart sådan en bandagetaske er. Aldrig mere rod i striglere, aldrig mere gamacher og klokker som flyder og så er den nem at rengøre smiley

• #11   18. feb 2014 jeg har haft en ganske almindelig værktøjskasse, da de striglekasser jeg kunne få den gang var ALT for lille... og gik jeg over til en STOR trækasse fra forsvaret(en min far havde med hjem), den var der ikk lige nogen der flyttede på, og den var samme farve grøn som min bil, så kunne let genkende den..

men nu har jeg en strigletaske, og den er jeg bare SUPER glad for, der kan være en masse der i, og den er nem og have med rundt, og vejret ikk et halv ton

• #13   18. feb 2014 Jeg har en værktøjskasse magen til denne: (link fjernet)
    Jeg havde problemer med at have alle mine strigler i en almindelig striglekasse, så købte en værktøjskasse - de er dejligt rummelige + super stabile og solide - de kan holde til at man står på dem, og så synes jeg det er smart med de små rum i toppen, som jeg selv bruger til manelastikker og tape smiley

Kommentér på:
Hvor køber man en god striglekasse?

Annonce