{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere brusestang 800 kr.
  • Havemand til fræsning 840 kr.
  • VVS-installatør 1.000 kr.
  • Hængt billeder op 500 kr.
  • Rengøring af hus 800 kr.
  • Install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  böckmann vs mustang
  • #2   19. feb 2014 Vi har en ældre Böckmann Classic og den er vi vildt glade for. Den ligger super godt på vejen og den er lavet af virkeligt robuste matrialer.
    Kan klart anbefale en Böckmann trailer smiley Jeg køber også Böckmann næste gang jeg skal have ny trailer smiley

• #3   19. feb 2014 Er også klart Böckmannfan og skal også ha en igen. Begge ligger godt på vejen og er forsynet med affjedring, Mustang er en smule kraftigere i glasfiberen, men begge er trailere, som hvis man passer på dem, holder 100 år, mustangen er dog lidt dyere end Böckmann og så kan jeg bedre lide Böckmans rullegardin bagtil, hvor Mustang har en klap der går op, noget min hest ikke er pjattet med især hvis det blæser og den klapper.

Mvh Søs

• #4   19. feb 2014 Bøckmann ligger super på vejen, traileren holder rigtig godt, og farven er pæn i super lang tid...

Vi har også kørt med en mustang og det er en ren skuffelse køre egenskabs mæssigt bare ved siden af en "billig" model bøckmann.
    Den var så øv at ha efter bilen, traileren holder ikke fantastisk, farven falmer super hurtigt og den blir hurtigt gammel at se på

• #5   19. feb 2014 Her kører vi med böckman comfort og aldrig har jeg kørt med så lækker og stabil trailer. Den ligger super godt på vejen, den er yderst holdbar (har testet den grundigt), stor og rummelig, selv min ene hest som har trailer fobier (pga. ulykke) vader lige ind i den.

Det er en lækker holdbar trailer, er stor fan af böckmann smiley

Mustang trailere har jeg kun set og stået i, aldrig kørt med - så kan ikke sammenligne de to.

• #6   19. feb 2014 Kan ikk li indretningen i bockman jeg synes der er for lidt plads oppe foran derfor foretrækker jeg mustang.. Har kørt med begge typer trailer oh mærker ingen forskel har ikk selv eget en så ved ikk hvirdan med holdbarhed og vedligholdelse

• #7   19. feb 2014 Helt klart Mustang, den er meget mere rummelig smiley

• #8   19. feb 2014 ifor Williams trailer er klart den bedste-
    ligger meget stabilt- holdbarhed helt i top og meget rummelig

• #9   19. feb 2014 Er desværre ikke interesseret i ifor Williams pga indretning. Bövkmann topmaster er også den eneste model jeg er interesseret i pga indretningen

• #10   19. feb 2014 Jeg kender ikke så meget til hverken Böckmann eller Mustang. Mustang er en flot, men tung trailer. Böckmann ved man jo lige så hvad er. Og som i tråden her er den ret pobulær.

Vi har også en trailer, men vi kører med Henra ADVENTURE. .

En fantastisk trailer som ligger godt på vejen og er super rummelig. Er fantastisk trailer med solid kvalitet med smart design - En trailer som vækker opsigt på vejen, med særdeles gode køreegenskaber. Den er der bare og du mærker den faktisk ikke. smiley

Den har målende : 334x170x235 cm og den har en totalvægt på 2000 kg.

Den er ca. 30 cm større i både længden og højden end almindelige hestetraliere. Den er møg hammer dyr, men vi har ikke fortrudt et sekund at vi investerede i den smiley

• #11   19. feb 2014 Har kørt med en Böckmann Master mener jeg det er - og den ligger simpelthen så lækkert på vejen! Selv med en hest der ikke altid synes det går hurtigt nok med at blive læsset af og derfor skaber sig lidt smiley . Den fylder heller ikke så meget at man føler at man ikke kan se en skid, selvom der er masser med plads i den til to heste smiley .

• #12   19. feb 2014 Alle jer der foreslår andre trailere, er ikke interesserede i andre end de to i tråd start

• #13   19. feb 2014 Det er da også i orden, det er bare min holdning til det to trailere at jeg syntes Henra er bedre smiley

At Topmasteren så ligner Aventuren er en anden side af sagen smiley

• #14   22. feb 2014 Topmasteren er jo lige netop ikke som de andre master med sadelskab - ligesom henraen du henviser til netop er.

Kommentér på:
böckmann vs mustang

Annonce