{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

æder grene - hvad med mos? {{forumTopicSubject}}

min pony og hendes fold kammerat æder lystigt af de grene der er til overs fra et stort poppel træ der blev fældet for et par uger siden

og jeg har overvejet at ligge nogle flere grene ud som de kan muntre sig med, men de fleste af grene er fyldt med mos og jeg er i tvivl om de også kan tåle mos? (og til dem der er i tvivl - ja de kan godt tåle træet :D)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  æder grene - hvad med mos?
  • #1   20. feb 2014 Det sker der ikke noget ved, men alt med måde, pas blot på at de grene ikke er fra egetræer , grene , løv og agern, har heste ikke godt af, og kan blive syge af det, og husk også taks, det er et stedsegrønt træ/busk, og alt på taksen er extremt giftigt for heste, og iøvrigt også for de fleste andre væsner, også os men'sker, vi dør også af det, men få fat i bøger om hvad man skal undgå at heste kommer i nærheden af, der er faktisk mange planter som man skal være opmærksom, god fornøjelse med læsningen smiley

• #2   21. feb 2014 tak smiley jeg har læst på lektien og der er ingen giftige træer på eller omkring folden smiley men kunne ikke finde noget om mos

• #3   21. feb 2014 Hej, jamen der er heller ikke nogen mos som er skadelige,så lad bare hyppen spise lidt mos, ha en rigtig god dag m.v.h

Kommentér på:
æder grene - hvad med mos?

Annonce