{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Lotte H
Lotte H
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 34

Ridelejr i England {{forumTopicSubject}}

Jeg har været inde på nettet og kigge lidt på sprogrejser til England i sommerferien og så faldt jeg tilfældigvis over noget med ridelejr i England, men jeg kan ikke rigtig finde noget om det. Jeg har fundet en enkel side men jeg ville høre om i kender noget til ridelejr evt. inklusiv sprogrejse til England?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr i England
  • #1   22. feb 2014 På hippotours har de en kombineret rideferie og sprogrejse smiley

• #2   22. feb 2014 Jeg har været med STS i Hastings, for nogle år siden. Det ophold der hedder 2+1.
    2 ugers skole og 1 uges ridning smiley

• Lotte H
    Lotte H Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 34
    #3   4. mar 2014 Christina Hyldgaard: Var det et godt ophold og var det sjovt?

• #4   5. mar 2014 Lotte H: fik da et par gode veninder jeg stadig har kontakt til i dag. Men der var noget bøvl med værtsfamilien - jeg havde ønsket at bo med i hvert fald en anden dansk person, men det fik jeg ikke opfyldt, selvom min veninde også havde ønsket at bo med en dansk person - som hun heller ikke fik opfyldt….
    Jeg havde fået det indtryk af vi kom ud til nogle heste der kunne lidt - men vi endte på en rideskole, med de der "typiske" gamle elev ponyer og heste.
    Lærte ikke så meget engelsk på den skole vi gik på, da de gik meget op i udtale af de enkle bogstaver - lidt specielt.

Har dog hørt at de har lavet ret meget om, og forbedret det en hel del. Og nu er det også ved at være 6-7 år siden jeg var afsted, så kunne kun forestille mig at det er blevet bedre smiley
    Det var en god oplevelse, nye veninder og masser sjov smiley

Kommentér på:
Ridelejr i England

Annonce