{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Susanne T
Susanne T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Brugt hestetrailer {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er i gang med at finde en pæn brugt trailer, men er godt nok blevet overrasket over hvad folk tager for en brugt trailer.
Jeg tænker når en trailer er 25 år gammel og folk skal ha 20.000 hvor er vi så henne.
Tænker om der ikke skulle komme nye regler ang hvor gamle en trailer må blive, det er jo levende dyr man kører med. En bil skal synes hver 4 år og hver anden år når den bliver ældre, men ikke nogen ting med en trailer.
Er der andre der har det som mig, folk tror deres trailer er guld hver, men omvendt kan man selvfølgelig bare lade være med at købe en brugt.
Men bare for at høre hvad i andre syntes.
Hilsen Sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt hestetrailer
  • #1   3. mar 2014 nu har vi en brugt trailer som vi købte for 5000,- dog er den renovere med ny bund osv osv og skulle vi sælge nu ville vi have min 15000,- men den er så heller ikke lige 25 år gammel...

en bil skal ganske rigtig synes første gang efter 4 år og derefter hvert andet.... ingen siger du ikke må køre din trailer til syn sammen med bilen hvert andet år...!
    man slider ikke lige så meget på en trailer som på en bil...

• #2   3. mar 2014 Da jeg (min far hæhæ) købte trailer, gav vi 12.000 for en 1-hestes Randers Trailer årgang 1991, det er kun 5 år siden.
    Men kan godt følge dig i, at nogle tager alt alt for mange penge for en ældre model smiley

• #3   3. mar 2014 Helt enig i at mange tror de sidder på en guld gruppe, det er ikke kun i trailer verden, lige for tiden kigger jeg efter ny dressur sadel og møder tit på ældre sadler hvor sælger forlanger næsten nyprisen og når man så spørger til pris på sadler hvor der står byd, bliver de negative hvis det ikke er i nærheden af den overpris de havde i tankerne.

• #4   3. mar 2014 Kender mange hestefolk som bruger mange penge hvert år på at vedligeholde deres hestetrailere. De ved nemlig godt, hvad det er de kører rundt med. Det er klart, at de ikke forærer deres gamle, men velholdte trailere væk. Jeg tænker ikke, at det er alderen der er vigtig, men standen på traileren. Bed sælger om at få den synet og se så synsrapporten, så kan man jo selv vurdere, hvad man synes traileren er værd.

• Susanne T
    Susanne T Tilmeldt:
    jan 2014

#5   3. mar 2014 Tak for svarene vi har alle forskellige meninger
    Hilsen Sanne

• #6   3. mar 2014 købte min trailer sidste år til 16.000, nysynet og fint vedligeholdt. Men jeg var godt nok også lige ved at opgive efter 3-4 måneders søgen. Var ude og se på en ældre brenderup trailer til 15.000, men hold da ferie der skulle pumpes mange penge i den !!
    Men ja mange tror de sidder på en guldgruppe, 25-30.000 for en brugt trailer på over 15 år som ikke er holdt i ved lige, det er altså bare for dyrt!

• #7   3. mar 2014 Sys ikke alder kan afspejle prisen alene.. Det er for mig et spørgsmål om stand og ikke alder..

• #8   3. mar 2014 Alle trailere der er godkendt til dyretransport skal synes hvert 5. År, så der er regler på området smiley

• Susanne T
    Susanne T Tilmeldt:
    jan 2014

#9   4. mar 2014 Nå tak for det det vidste jeg ikke, bliver de kaldt til syn ligesom biler ved du det ???
    Hilsen Sanne

• #10   4. mar 2014 fordi en trailer er ældre behøver den ikke være dårlig og fordi den er nyere behøver den ikke var god, jeg har købt mig en fra 2001 må det være, og den er som nye, har altid stået inde og er så velholdt at man ikke kan se den er så gammel som den er, en bekendt jeg har, har samme trailer bare halv så gammel, men den er mere hærget end min, den står ud og har ikke haft samme vilkår som min.

og der til kommer også fabrikat, hvor den er lavet og hvad den er lavet af, man kan slet ikke sætte en alder på en trailer, ¨

• Susanne T
    Susanne T Tilmeldt:
    jan 2014

#11   4. mar 2014 Du har hel ret og enig i at en gammel trailer sagtens kan være velholdt, og rigtigt hvad du skriver mit indlæg var også bare at jeg stadig syntes at brugte trailer er alt for dyre.
    Hilsen Sanne

• #12   4. mar 2014 Nogle brugte trailer er men sådan er det med mange ting folk tror de sidder på en guld mine.. Men man kan ikke gå efter alderen men standen.. Alderen har intet og sige

Kommentér på:
Brugt hestetrailer

Annonce