5. okt 2013 Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
vores skønne fremskridt <3 {{forumTopicSubject}}
Tror bare lige jeg vil lufte hvor godt det går mellem Jack og mig
Jeg kan tydeligt huske hvor DØDbange jeg var for ham i starten... hver gang han bare så ud som om han ville rykke sig ½ skridt på staldgangen hoppede jeg frygtsom til siden... Jeg stod så langt væk som muligt når jeg skulle ordne hove - og ofte måtte jeg opgive og spørge ejer om hjælp...
Jeg har haft part på Jack ca 4-5 måneder og nu er jeg overhovedet ikke bange for ham - jeg har respekt for ham og hans størrelse, men ikke bange
:)
for 14 dage lykkedes det mig for første gang at sætte ham i galop uden brug af spring
succes!!
Når vi strigler går jeg ofte under maven på ham, for det er dér der er mest plads
Jeg rider tur uden bid
Trækker ham selv op og ned fra stald/fold
Jeg stoler faktisk 100% på den dejlige hest nu
I går besluttede jeg at vi skulle prøve noget nyt (efter vi havde redet en lækker bøjnings dressur i roundpen)
Så jeg overtalte ejer til at hoppe op først og rykke sig frem, så jeg kunne svinge mig op bag sadlen.....
Dér sad vi så og var mere eller mindre måløse over hans rolige reaktion
vi skridtede et par runder på begge volter og jeg tror nok jeg var mega stolt af "min" dejlige hest
Det eneste negative var...........: der var kun os 2 ude, så ingen til at tage billeder
Lige et glædesindlæg herfra, bare fordi alting går så godt med skønne jack, som slet ikke kunne rides for 3 år siden og var bange for alt og alle
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.319
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
vores skønne fremskridt <3