{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeshave Efterskole
  • #1   16. mar 2014 følge med smiley

• #2   16. mar 2014 Jeg gik der 08/09.
    Det er en fantastisk skole. Uden tvivl!
    Lærene er så meget nede på jorden, og bare en del af eleverne.
    Ridelinjen indebære ikke rigtig seriøs undervisning, og henvender sig nok ikke så meget til seriøse ryttere.
    Men der er meget sjov og hygge og gode ture. Der bliver tit lavet nogle forskellige lege, hestefodbold, ponygames, kvadrilie, luciaoptog, osv.

• #4   16. mar 2014 Har kun hørt dårligt om det sted, desværre, men tror også det ligger i at dem jeg kender er "seriøse ryttere", der vil starte stævner og sådan, og som Black Beauty skriver; ridelinjen indebære ikke rigtig seriøs undervisning.

Tronsø der imod, har jeg kun hørt godt om smiley

• #5   16. mar 2014 Jeg skal selv gå der her efter sommerferien og har både hørt godt og dårligt om den, men tror det kommer meget an på hvad man vil smiley
    Jeg har hørt rigtig meget godt fra en jeg kender, som var helt vildt glad for at gå der og har selv fået et helt vildt godt indtryk af den, så glæder mig helt vildt smiley

• #6   16. mar 2014 Jeg gik der for to år siden tror jeg, blev nødt til at droppe ud efter et halvt år, da der var skimmelsvamp på toiletterne, som jeg gik og blev syg af.. Men lærerne osv. er enormt søde dernede, og de prøvede at finde en løsning så jeg kunne bo i et af de andre huse, men der var også skimmelsvamp.
    Men nogle måneder efter jeg droppede ud, sagde min veninde, at de var igang med at ordne det og få fjernet svampen, så ved selvfølgelig ikke om det stadig er der. smiley
    Men jeg ville i hvert fald vælge noget andet.

• #7   4. apr 2014 Jeg går der selv lige nu! smiley
    Sådan en god efterskole! Har lært utrolig meget om heste! også fra jorden af.
    De har en virkelig god underviser, Christine. Som selv har redet den hest jeg rider på (Lyrik) til! smiley Den kan gå MB.
    Også har de også en Islænder underviser, og spring! smiley Man lærer ikke kun om ridning, også foder, sygdomme, tænder, sadel, horsemanship. Og man kommer ud og besøger den kendte Majbritt Carter! smiley Hestene står lige nede i ens baghave, så man har dem ved sig hele tiden! smiley

Skriv hvis du har andre spørgsmål! smiley

• #8   4. apr 2014 Fedt! Hvor seriøst er jeres rideundervisning? smiley
    Og hvad med pasning osv. er der folk der muger ud og fodre osv. eller er det noget man selv skal klare? smiley

• #9   4. apr 2014 Vi får undervisning 1-2 gange om ugen i 45 min. Enten spring eller dressur smiley
    Man rider cirka 3 sammen, med samme niveau. Jeg har lært virkelig meget!

Man bliver delt ind i Staldvagter, som skifter hver uge smiley
    Så skal man sørger for Morgen fodring og Aften fodring.
    Man muger selv sin boks. Dog er der en mand der muger på vores Lystdrift, 3 gange om ugen, men ved ikke om det også gælder næste år smiley

• #10   4. apr 2014 Okay, jamen det lyder jo helt fint smiley
    - Hvad med hensyn til weekender egentlig, skal man tage sin egen hest med hjem der, eller må den blive? smiley

• #11   4. apr 2014 Alle lader dem stå i weekenden, men du må godt tage dem med hjem smiley
    I Ferier skal man dog betaler lidt hver dag for at de skal blive på skolen smiley

Kommentér på:
Billeshave Efterskole

Annonce