SØGER OPSTALDNING NÆR KBH {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg kommer fra Aalborg og skal tage min kandidat i Kbh. Jeg skal flytte til sommer og søger derfor et opstaltningssted, gerne hestepension.
Jeg har ikke fået lejlighed endnu, men ønsker min hest opstaldet nær Kbh og omegn, da det formentligt er der, jeg kommer til at bo. Så jeg kan cykle eller tage offentlig transport dertil.
Jeg lægger vægt på:
- gode/store folde
- min. 6-8 timers foldtid - gerne mere
- ikke for meget larm og stres
- gerne tur-muligheder
- gerne ridehus og ridebane
- ind- og udlukning + fodring alle ugens dage hele året (el. maks. 4 vagter pr. mdr.)
- hensyn til den enkelte hests behov
- og så gerne i tæt på Kbh centrum (cykelafstand el. mulighed for offentlig transport)
Pris er ikke umiddelbart nogen betingelse.
Jeg går selvfølgelig gerne på kompromis med nogle af kriterierne, hvis mange af de andre er gode
På forhånd mange tak
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 447
jun 2012
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 184
jan 2014
Følger: 54 Følgere: 41 Emner: 41 Svar: 385
Det er en hyggelig privat gård med plads til 8 heste i alt, lige pt har de to bokse ledige, så har de selv 3 heste og en miniature, og så er der mig og en anden opstalder der er omkring de 30 år. Ellers er der nogle parter herude og det er et super hyggeligt miljø, med fred og ro, faste rammer, glade heste og folk der har forstand på hestens ve og vel.
Her er hvad de selv skriver:)
Opstaldning i dejlige omgivelser (nordsjælland, 3070 snekkersten), på en lille privat gård tilbydes. Vi har en fin gård, med plads til 8 heste, hvoraf de 2 af boksene er ledige. Vi ligger ud til mark, skov (egebæksvangskov og nyruphegn) og strand. 10 minutter til både strand og skov. tæt på offentlig transport.. Vi har en dejlig 20*40 dressurbane på sand (med lys), og en stor springbane på jord/græs.. derudover har vi store sommer/græsfolde, jordfolde og en roundpen. Der er ikke ridehus på gården, men vi har et ridehus til rådighed 10 minutters skidtgang fra gården... Der er bred staldgang med plads til at strigle/sadle op, med solarielampe i den ene side af staldgangen. der er 2 udendørs striglepladser. Om sommeren går hestene på døgnfold, og vinter bliver de lukket ud kl. 07.00 om morgenen, og kommer ind ved 16 tiden om eftermiddagen, alt afhængigt af vejret. Vi har en ordning, hvor man har en fast stalddag om ugen, hvor du skal sørge for at muge ud, fodre og lukke heste ind, alle andre dage bliver din hest passet, lukket ind/ud, fodret og der bliver muget ud for dig.
Der er ridelærer tilknyttet til gården, der underviser i både spring, dressur og horsemanship/parelli.
prisen er 2500 kr om måneden ALT incl.
Vi fodrer med: build up, fase 7 - cubes, lucerne og hvalset byg.
mvh hasselgaarden
jan 2012
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 31
apr 2013
Følger: 41 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 435
mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det beklager jeg, er ikke vandt til at være herinde. Hvordan opretter jeg en annonce?
mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jan 2010
Følger: 45 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 1.756
jul 2011
Følgere: 4 Svar: 297
SØGER OPSTALDNING NÆR KBH