{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Cecilie S
Cecilie S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

SØGER OPSTALDNING NÆR KBH {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg kommer fra Aalborg og skal tage min kandidat i Kbh. Jeg skal flytte til sommer og søger derfor et opstaltningssted, gerne hestepension.
Jeg har ikke fået lejlighed endnu, men ønsker min hest opstaldet nær Kbh og omegn, da det formentligt er der, jeg kommer til at bo. Så jeg kan cykle eller tage offentlig transport dertil.

Jeg lægger vægt på:
- gode/store folde
- min. 6-8 timers foldtid - gerne mere
- ikke for meget larm og stres
- gerne tur-muligheder
- gerne ridehus og ridebane
- ind- og udlukning + fodring alle ugens dage hele året (el. maks. 4 vagter pr. mdr.)
- hensyn til den enkelte hests behov
- og så gerne i tæt på Kbh centrum (cykelafstand el. mulighed for offentlig transport)

Pris er ikke umiddelbart nogen betingelse.

Jeg går selvfølgelig gerne på kompromis med nogle af kriterierne, hvis mange af de andre er gode smiley

På forhånd mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SØGER OPSTALDNING NÆR KBH
  • #1   20. mar 2014 Man må ikke slå annonce op i forum det skal ind under annoncer

• #2   20. mar 2014 Krausesminde er et super godt og hyggeligt sted. Der er direkte adgang til bla. Ridebane og skov smiley

• #3   20. mar 2014 Jeg kan helt klart anbefale hasselgaarden i snekkersten, hvor jeg selv har min hest opstaldet. Der er skov og strand ti min skridt gang fra stalden, store sommergræs døgnfolde og nogle jordfolde til vinter hvor de også kommer på boks om natten smiley
    Det er en hyggelig privat gård med plads til 8 heste i alt, lige pt har de to bokse ledige, så har de selv 3 heste og en miniature, og så er der mig og en anden opstalder der er omkring de 30 år. Ellers er der nogle parter herude og det er et super hyggeligt miljø, med fred og ro, faste rammer, glade heste og folk der har forstand på hestens ve og vel.

Her er hvad de selv skriver:)

Opstaldning i dejlige omgivelser (nordsjælland, 3070 snekkersten), på en lille privat gård tilbydes. Vi har en fin gård, med plads til 8 heste, hvoraf de 2 af boksene er ledige. Vi ligger ud til mark, skov (egebæksvangskov og nyruphegn) og strand. 10 minutter til både strand og skov. tæt på offentlig transport.. Vi har en dejlig 20*40 dressurbane på sand (med lys), og en stor springbane på jord/græs.. derudover har vi store sommer/græsfolde, jordfolde og en roundpen. Der er ikke ridehus på gården, men vi har et ridehus til rådighed 10 minutters skidtgang fra gården... Der er bred staldgang med plads til at strigle/sadle op, med solarielampe i den ene side af staldgangen. der er 2 udendørs striglepladser. Om sommeren går hestene på døgnfold, og vinter bliver de lukket ud kl. 07.00 om morgenen, og kommer ind ved 16 tiden om eftermiddagen, alt afhængigt af vejret. Vi har en ordning, hvor man har en fast stalddag om ugen, hvor du skal sørge for at muge ud, fodre og lukke heste ind, alle andre dage bliver din hest passet, lukket ind/ud, fodret og der bliver muget ud for dig.
    Der er ridelærer tilknyttet til gården, der underviser i både spring, dressur og horsemanship/parelli.
    prisen er 2500 kr om måneden ALT incl.
    Vi fodrer med: build up, fase 7 - cubes, lucerne og hvalset byg.
    mvh hasselgaarden

• #4   20. mar 2014 Vestskovens ride skole er dert bedste!

• #5   21. mar 2014 Du må ikke annoncere i forum du skal slette emnet og oprette en annonce i stedet smiley

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    mar 2014

#6   21. mar 2014 Tusinde tak for jeres svar.

Det beklager jeg, er ikke vandt til at være herinde. Hvordan opretter jeg en annonce?

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    mar 2014

#7   21. mar 2014 Tror måske jeg har fundet ud af at oprette en annonce. Men kan det passe, at man skal betale for det?

• #8   21. mar 2014 Ja man skal være VIP for at oprette en annonce smiley og det skal man betale for.

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #9   21. mar 2014 Albertslund ridecenter

Kommentér på:
SØGER OPSTALDNING NÆR KBH

Annonce