Savner det gamle HG {{forumTopicSubject}}
Ihh hvor jeg savner det gamle hg, for 10 år siden var det meget bedre end nu, man skal skrive en roman om hesten og mindst 5 helt forskellige billeder og have haft hesten i 30 år, ja undskyld men hold da op, hvor blev det gode gamle hg af, hvor alle var velkomne, om man havde 1 eller 10 billeder ??
Ja jeg indrømmer gerne kommer vores welsh cob Stenløkkegård's Annabell ikke ind nu, så gider jeg da heller ikke vise hende frem på et senere tidspunkt ?? så kan i godt slippe for hende ??
Har fået flere der afviser pga billeder og teksten, men der er ikke mere at skrive om hende, hun har gået 3 år på en mark og hygget sig, og ikke været i hænder som sådan..
Ja undskyld mig, havde bare brug for at komme ud med det ??
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.705
Desuden, hvis man bare har en hest der har gået på fold og ikke været i hænder, så skal man også overveje, hvorfor man vil have den oprettet, hvad vil man få ud af det?
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 1.332
5 fedtede billeder og 7 ord er bare ikke nok, og forstår ikke hvorfor folk tror det.. (Har ikke set på din, så ved ikke om det er tilfældet)
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3054 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 1.332
Jeg har iPhone, og tager stort set alle mine billeder med den.. Og ganske gode billeder!
Men 5 billeder af en beskidt pony der står på en fold, er simpelthen bare for kedeligt? Netop, det er et galleri, ikke "foldbumssamling"
Savner det gamle HG