{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plan for jeres plag
  • #1   3. apr 2014 Ham på 1 år skal lige har en gang smed, vasket halen og en tur med striglen før han ryger på døgnfold.
    Storebror på 2 år og 9 mdr, skal kastreres i næste uge, han får også besøg af smeden, halen får også en tur, der skal lige tages lidt billeder af ham og så skal han prøve trense, longe og longegjord før han får lov til at holde sommerferie.
    Til efteråret gøres han ryttervant i alle 3 gangarter og så skal han sælges....

• #2   3. apr 2014 Min 2 års skal longeres og lære, at løsspringe inden Juni måned hvor hun gå 2 års bedømmelse ved Dansk Varmbod. Med mulighed for udtagelse til elite skuet. Bliver så spænede. Og min 3 års skal gøres sadel og ryttervant her i foråret smiley

• #4   3. apr 2014 Donna skal lære at maden GODT kan vente, og at man SAGTENS kan gå PÆNT fra folden til boksen, så skal hun have tjekket bisser d. 14, også tage på ellers har vi intet at skulle nå..

profilbillede
  • #5   3. apr 2014 min 2 års, var ude og se lidt bomme og små spring an i går, hun har været i longe en enkelt gang. men i løbet af sommeren skal hun lære at få trense på, blive longereret og prøve at blive løs sprunget et par gange mere. Men ellers for hun bare lov at være unghest denne sommer også, næste forår, bliver hun gjort ryttervant mens hun bare står stille, at let rytter, og derefter får hun et halvt års pause. og næste efterår bliver hun gjort ryttervant i alle gangarter. min unghest på 4, er lige startet sin tilriding, som går udemærket. det går langsomt, men kan godt lide der er tid til det hele, men samtidig små fremskridt. håber han til næste år kan komme ud på stævnepladserne, men nu må vi se hvor lang tid låneren/hende der tilrider fortsat ønsker at ride ham.. smiley

• #6   3. apr 2014 Dressage freestyle. Hvad er det for en 2 års du skal have med til 2 års skue i DV? Og din 3 års, skal den også med? smiley

Kommentér på:
Plan for jeres plag

Annonce