{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Anonym B
Anonym B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Øv dage :( {{forumTopicSubject}}

Kender i de der øv dage? smiley Jeg har lige fået part og skulle (3. gang jeg rider ham) ride uden saddel pga nogle saddelsår. Jeg skulle have undervisning og derfor kun ride i halvdelen af ridehuset og kunne bare overhoved ikke styre ham ordentligt.. Kunne ikke vende ham, han skød skulder og alt hvad jeg gjorde, gjorde jeg forkert. Da jeg skulle vende over midten i galoppen gik alt galt og vi galopperede nærmest ind to andre i ridehuset. Øv med stort øv på…
Har virkelig dårlig selvværd og selvtillid så nu er jeg bange for at ejeren ikke vil have mig som part hvis underviseren fortæller hende det smiley Underviseren var rigtig sød, men jeg synes det gik sååå skod smiley

Hvad gør I, i disse situationer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv dage :(
  • Anonym B
    Anonym B Tilmeldt:
    apr 2014

#2   5. apr 2014 mm, tak smiley Du har nok ret, føler mig så skiiiiiide dårlig, når sådanne ting sker smiley

• #3   5. apr 2014
    Forsøger at stoppe imens legen er god. Hvis mit temperament løber af med mig eller jeg kan mærke det hele bare ikke virker, så laver vi noget andet eller stopper helt.

• Anonym B
    Anonym B Tilmeldt:
    apr 2014

#4   5. apr 2014 Vi stoppede også med at galoppere efter "ulykken" ://

• #5   6. apr 2014 Altså har part på en rimelig speciel hest og i sommers bakkede han bare helt af med mig og jeg gik selv hen til ejeren og sagde at jeg havde et problem med at gjorde det som han gjorde, så dagen efter aftalte vi at mødes oppe på gården hvor at jeg startede med at ride ham og så snart han begyndte på de ting han gjorde dagen før satte hun sig op for at se om at han gjorde det samme med hende smiley

Så jeg vil sige gå selv hen til ejeren og sige at det bare har været en rigtig øv tur på hesten og om at hun har prøvet det samme smiley

• #6   6. apr 2014 Jeg ville helt sikker også gå til ejer, selv forklare hende situationen og spørger om hun måske kan hjælpe med nogle tricks, det er trods alt hende der kender hesten bedst.

Jeg havde engang part på en unghest, vi red rundt i ridehuset og pludselig mistede jeg kontrollen over den og den susede ud af ridehuset og ind i stalden i høj fart med mig på ryggen, jeg var så flov og turde ikke sige det.
    Heldigvis var der andre på rideskoler der havde set det og informeret eger. Og hun var så sød, hun ringede til mig og tilbød at træne med mig lidt i starten.

Jeg burde helt sikkert selv have ringet og forklarede hende det.

Det syntes jeg du burde gøre smiley en hest er jo et levende dyr, og det er jo helt fair i kender ikke hinanden endnu.

• Anonym B
    Anonym B Tilmeldt:
    apr 2014

#7   6. apr 2014 Tak for svar, jeg tør bare virkelig ikke sige det, da jeg er bange for at hun ikke vil have mig mere… Hun er virkelig sød, det er ikke det.. Jeg er bare en bangebuks smiley

• #10   6. apr 2014 TS: ejeren vil blive rigtig glad hvis du selv kom hen og sagde det til hende i stedet for alle mulige andre siger det til hende.
    Det er de færrest heste ejer som der bare siger at man så må finde en anden, da en hest er et levende dyr og der opstår hele tiden nye udfordringer til både hest og rytter.
    Man får undervisning for at lære sine fejl smiley

Tag en snak med ejeren og fortælle at i havde en rigtig øv dag og hvad man kunne havde gjord i stedet for smiley

• #11   6. apr 2014 TS: ejeren vil blive rigtig glad hvis du selv kom hen og sagde det til hende i stedet for alle mulige andre siger det til hende.
    Det er de færrest heste ejer som der bare siger at man så må finde en anden, da en hest er et levende dyr og der opstår hele tiden nye udfordringer til både hest og rytter.
    Man får undervisning for at lære sine fejl smiley

Tag en snak med ejeren og fortælle at i havde en rigtig øv dag og hvad man kunne havde gjord i stedet for smiley

Kommentér på:
Øv dage :(

Annonce