{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Baby jagt (hjælp) {{forumTopicSubject}}

Hey piger og drenge :b
Dette indlæg er mest til jer som har prøvet at ride en baby jagt.

Min veninde har spurgt om jeg vil med til en makker baby jagt, og jeg vil jo rigtig gerne men sagen er den at ingen af os har været med før og jeg kunne tænke mig at vide hvordan det er og om man venter på hinanden efter springene og hvor meget galop rider man og hvor langtid vare sådan en baby jagt ca.? Og hvor mange er med ca.?
Bare i det heletaget hvordan er sådan en baby jagt smiley

Det er mest fordi at min hest har løbet med mig to gange i naturen, fordi den er blevet bange (jeg vil dog øve med ham i naturen inden og jeg vil da lige prøve med at proppe en martingal på). Så vil jeg gerne lige tage forholdene til overvejelse hvis i forstår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby jagt (hjælp)
  • #1   7. apr 2014 I det det er en baby jagt, så foregår det som regel meget roligt. Dem jeg har redet, har vi altid ventet på hinanden efter springene. Du bestemmer selv om du vil springe i trav eller galop. Der hvor jeg har reder med, er der også mange ryttere der bare er redet uden om hvis de synes at springene er for "farlige" eller vanskelige. smiley

Men det er jo selvfølgelig forskelligt fra sted til sted. Jeg ville ringe til dem der holder jagten og snakke med dem om det. reglerne kan jo være forskellige fra sted til sted smiley

Kommentér på:
Baby jagt (hjælp)

Annonce