{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Forhandlere af brugte sadler {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en ny hest, og han kan ikke komme til at passe min sadel, jeg skal derfor have fundet en ny.

Jeg søger en forhandler, der vil tage min sadel ind i bytte. Problemet er bare, at jeg skal bruge en 18" sadel, så har brug for at finde flere forhandlere, da der ikke er mange i den størrelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandlere af brugte sadler
  • #1   8. apr 2014 Heri har mange forskellige ! smiley

• #2   8. apr 2014 De fleste forhandlere vil kun tage en brugt sadel i bytte ved køb af ny. Så du burde da godt kunne få en 18" når der skal bestilles ny

• #3   8. apr 2014 Det er intet problem at komme af med min sadel, jeg har haft ringet til et par stykker, og de har alle gerne ville købe min sadel, også selvom jeg køber noget ved dem, da det er en populær model som de har let ved at komme af med, også selvom den ikke er billig, og min sadel er virkelig velholdt.

Jeg vil bare ikke have en helt ny sadel, jeg gider ikke ride den til. Så søger nogle der sælger brugte sadler, og har en del på lager, så der er mulighed for de har 18" inde.
    Som jeg forstår på dem, så bliver de solgt lidt hurtigt igen, da der ikke er helt nok af dem, og folk er begyndt at forstå, at sadlen også skal passe til rytteren.

• #4   8. apr 2014 Rytter huset viborg gør smiley De både køber og sælger brugte sadler og så lige på deres fb side den anden dag at de søgte sadler smiley Du kan evt ringe og snakke med dem hvis du ikke har gjort det! smiley

Kommentér på:
Forhandlere af brugte sadler

Annonce