{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reitsport Duus
  • #1   8. apr 2014 Hold fingere derfra de vil kun tjene penge intet andet og udføre lorte arbejde

• #3   8. apr 2014 jeg har købet sadel og andet udstyr ved dem, ha aldrig haft en dårlig opleves med dem. skal også køber min nye sadel ved dem nu her ...

• #4   8. apr 2014 Har så den helt helt modsatte oplevelse med dem. Bestilte en helt ny Passier Dressursaddel, fik den bedste service til dato!

Ved de tilpasser sadler hos Sune Hansen i Århus, så de kan godt deres kram smiley

• #5   8. apr 2014 Hvem kan I ellers anbefale?
    Det skal være en der kører ud og helt til Sønderjylland. Vi snakker om grænseområdet.

• #6   8. apr 2014 Ville få en kiropraktor med uddannelsen i sadel tilpasning til og se på det hvor bor du

• #7   8. apr 2014 Har aldrig haft dårlige oplevelser. Min første sadle jeg havde til min pony, havde vi købt af en anden sadelmager, inden vi gik over til dem, og den lå fuldstændig forkert den trykkede i ryggen og den var alt for stor. Vi købte så en anden som passede perfekt og efter hånden havde vi en fornemmelse at det var for lille og den lå forkert, (vi havde den i snart 3 år og ponyen er 7 sååå) og vi havde ret. Han stoppede ikke indtil der var en sadel der lå perfekt, og den rider jeg med nu.

Jeg synes de helt klart kan anbefales. Ham den gamle, hvis man skal sige det sådan, er megeeet bedre end ham den yngre. (det er far og søn:))

• #8   8. apr 2014 Kam kun anbefale Duus, har aldrig haft nogen dårlig oplevelse med dem, og han har hjulpet min pony så meget med den sadel vi har fået, og kender mange der også bruger ham og de er også meget tilfreds, dem der har fået en dårlig oplevelse med ham, har kun været selv skyld i det! Han kan varmt anbefales uanset hvad folk siger!!!:-)

• #9   8. apr 2014 Hesten står i Tinglev, stutteri maunsholt.

• #10   8. apr 2014 Hvis man skal have dem fra duus skal man have ham der KUN snakker tysk, kan ikke huske hvad han hedder, men han har 30 års erfaring. Han ved hvad han snakker om, de andre medarbejder fra Duus er i min verden ikke kompetente nok.

• #11   8. apr 2014 Har både gode og dårlige erfaringer.

min ene ponys sadel, er købt og tilpasset af duus. og den ligger perfekt. og er super glad for den.

fik tilpasset en anden sadel til min anden pony, og den lå helt af helved til, efter han havde tilpasset den smiley

• #12   8. apr 2014 har købt 4 sadler af ham nu og han er virkelig dygtig altså den "gamle" duus ikke hans søn, har aldrig prøvet hans søn, men ved at den gamle er god til sit arbejde smiley

• #13   8. apr 2014 Ellers kan du prøve Frank Lorenzen (Franks Sattelsorium), han er sadelmager og kører til Danmark. Jeg har brugt ham i 5 år til mange forskellige heste og ponyer og med mange forskellige sadler, og har altid været meget tilfreds smiley

• #14   9. apr 2014 Tak, Anne Krogh. Jeg vil tjekke hans hjemmeside.
    Det betyder intet for mig, at de snakker tysk. Jeg klarer både dansk og tysk smiley

• #15   9. apr 2014 Nu har jeg mailen til Duus, om de vil tjekke omsadlet ligger rigtigt. Så må vi se hvad udfaldet bliver.

• #16   9. apr 2014 Jeg synes han er super dygtig.. Han har den eneste sadelmager som har kunnet finde en sadel til min tidligere hest, uden at sadlen skulle omstoppes. Jeg ved at HOSK er stor tilhænger af ham:)

• #17   9. apr 2014 Duus vil så vidt jeg ved helst ikke tjekke sadler som ikke er købt hos dem fordi de ikke vil tage "skylden" for at en sadel eksempelvis er skæv for hvis det er tilfældet så vil det være ligemeget hvor meget de omstopper så vil den stadig være skæv og man forventer jo at når en sadelmager har lavet om på den at så er den bare perfekt...så derfor siger de gerne at de helst kun tilpasser sadler de selv har haft inde gennem butikken for at være sikker på at sadlen er i orden...det er jo rimeligt nok...
    Jeg har haft Duus til de 2 små ponyer og har været rigtig glad for ham (det var den gamle der solgte mig sadlerne) efterfølgende fået dem tjekket 2 gange hvoraf den ene gang var den unge og jeg synes de er meget seriøse.
    Jeg har også købt sadel hos Seidel sadler og fået den tilpasset og synes også hun virker meget kompetent...ved ikke om hun er uddannet sadelmager men jeg synes hun tog sig rigtig god tid til at finde den rigtige sadel og efterfølgende tilpasse den...hun er bare ikke så nem at komme i kontakt med synes jeg...

• #18   9. apr 2014 Nu må vi se hvad Duus skriver. Ellers må jeg jo finde en anden der evt kan hjælpe smiley

• #19   25. jul 2015 Hejsa.
    Nu er dette en gammel tråd, men jeg kunne godt være nysgerrig og høre om du fik Duus hjælp og hvordan der er gået?

Kommentér på:
Reitsport Duus

Annonce