{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen der har fundet sin gamle hest?
  • #2   13. maj 2014 Ja, jeg havdet haft skrevet ''Efterlyses'' ved min tidl. hest Clarissa's navn herinde i et års tid og en dag skrev hendes nye ejer så til mig. Der lettede der en kæmpe sten fra mit hjerte. smiley

• Maja G
    Maja G Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   13. maj 2014 Jeg var ikke ret gammel da jeg solgte hende og ham jeg solgte hende til var avler og fandt en hestepasser til hende der købte cheri fra ham avleren. Så lidt har jeg gjort men min søgen sluttede lidt der. Så tænkte, selvom hun nok ikke lever idag, så ville jeg lave en profil på hende herinde, men ville lige hører om der er nogen der er endt lykkeligt, lige som dig Isabella.

• #4   13. maj 2014 Jeg har to gange oplevet helt tilfældigt at finde en af mine gamle ponyer her på HG smiley De er dog desværre begge blevet solgt videre siden da, og jeg ved ikke længere hvor nogle af mine solgte heste befinder sig smiley

• #5   14. maj 2014 Da jeg var 17 havde jeg en unghest, en rigtig dejlig hoppe, men grundet diverse omstændigheder blev jeg nødt til at sælge hende. Og dem der købte hende , solgte desværre hende videre og så røg kontakten. Så sidste år fandt jeg hende tilfældigvis på hestenettet, hun er idag ca 26 år og har det super. Jeg har skrevet lidt med ejer og hun har haft hende i rigtig mange år og vundet flere spring og dressurklasser i deres yngre dage. Nu er hun pensionist og nyder nogle ture i skoven. Men hvor er det dejligt at finde sin gamle hest, når det nu er en solstrålehistorie som denne smiley

• Maja G
    Maja G Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   14. maj 2014 Fantastisk, håber jeg finder min gamle pony. Hvordan fandt du din gamle ven inde på hestenettet?

Kommentér på:
Er der nogen der har fundet sin gamle hest?

Annonce