{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejer for voksne
  • #1   22. maj 2014 Jeg er ret sikker på at Susan Kjærgaard fra BBH holder voksen lejr, men det ved jeg ikke om er for seriøst smiley Prøv at google det smiley

  • #2   22. maj 2014 Sikken et sted smiley
    Men jo lige en tand for seriøst for gamle mig.



  • #3   22. maj 2014 Hvis det lykkes dig at finde sådan en hygge-voksen-lejr må du meget gerne sige til.

    Savner stadig min barndoms ridelejre, hvor vi da godt nok fik undervisning på banen. Men det var hold med ca 20 heste, hvor vi hovedsageligt bare lærte ikke at genere hesten. Derudover var det ridning i terrænet.
    Elskede bare den uge om året hvor jeg kunne få lov til at føle jeg havde min helt egen hest.


  • #4   22. maj 2014 På BBH tager de udgangspunkt i den enkelte ekvipage.
    Undervisningen er kvalificeret, men hvad der bliver arbejdet i undervisningen, er helt individuelt, efter de ønsker og behov man har som rytter smiley

    Jeg har været på BBH to somre, og ville helt sikkert være taget afsted igen, hvis jeg ikke selv afholdte lejr smiley


  • #5   22. maj 2014 Midtjysk ridelejr i Kjellerup har nogle uger hvor der er en del voksne med. Men også stadig børn. Men ellers et godt sted der kan anbefales, hvis du ikke finder et kun med voksne, så vil jeg også gerne høre om det smiley

Kommentér på:
Ridelejer for voksne

Annonce