{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Råd angående ridestøvler {{forumTopicSubject}}

Hej tøs-ser og gutter..

jeg skal ud og ha mig mine første "rigtige" lange ridestøvler.. jeg rider primært dressur, og har brug noget ekstra støtter, så mine ben holder sig lange.. smiley har det med at hive dem op..-.- og det er jo ikke kønt..

har prøvet nogle dressur støvler, men bryder mig VIRKELIG ikke om at de sidder oppe i hasen.. -.-
Så overvejer et par spring støvler i stedet.. men vil de kunne hjælpe mig i dressuren på samme måde? de stiver jo ikke benet på samme måde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd angående ridestøvler
  • #1   12. jun 2014 jeg har springstøvler og det går helt fint med dem smiley jeg syntes at de stiver fint af, og jeg har også selv lange ben. støvlerne skal jo også gået til, så falder de lidt sammen så de ikke sidder helt oppe i haserne på dig smiley

• #2   12. jun 2014 Jeg kan ikke ride i springstøvler, jeg er nødt til at have de stiveste dressurstøvler smiley

Så tror det det er meget op til en selv hvad man kan ride i smiley

Og jeg er enig i at de er trælse, men det er mest kun i starten smiley Og selv om det er en dressurstøvle behøver den jo ikke sidde helt oppe i haserne på dig smiley Den jeg lige har købt blev 1 cm. højere end det de målte mig til for at jeg stadig havde standart mål, men der kunne du jo bare få den 1 cm. lavere i stedet smiley

Kommentér på:
Råd angående ridestøvler

Annonce