{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Opstaldning i København {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vd godt at der er en masse af denne slags opslag, men nu røver jeg lige at se om jeg kan få lidt raspons aligevel.

Jeg har kigget mig en del omkring og søgt og læst på nettet, men vil nu høre om der skulle være nogle københavnere eller nogen med erfaring med opstadningsteder omkring københavn, jeg har bil så mine muligheder for at kommer frem og tilbage er gode, dog er jeg lidt omærksom på at jeg ikke vil hænge for meget i kø hver dag, da jeg jo ofte skal ud til hesten mylretiden hvor jeg har fri fra arbejde.



Jeg leder primært efter et sted med fuldpas alle ugensdage,

- ind og udluknig

- 3 gange fodrig + hø/wrap (gerne harvefri)

- et sted med ridehus er at fortrække og gerne tur muligheder.

- Helst ikke rideskole.

Jeg kan godt muge selv hvis det er



Nogle gode forslag, som sagt har jeg tjekket mange af stederne ud, men det ville være dejligt hvis der kom nogle flere på min liste.



Min hest er en 6 års DV vallak som trives godt med andre heste, han bruges til spring og dressur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i København
  • #3   17. jun 2014 følger lige med. smiley

  • #4   17. jun 2014 Ud fra dine beskrivelser ville jeg prøve evt på ark ( Albertslund ridecenter) godt nok har de kværke der ude men prøv at ring og hør dem. Det er med ind/ud (Undtagen weekend og helligdag) fodre 3 gange, 2 ridehuse, et par baner og lige ud til vestskoven.

  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #5   17. jun 2014 Albertslund ridecenter er klart at anbefale. De lukker ud i weekenden og helligdage, men man tager selv ind så. På hverdage er der både ud og indluk.
    Super sted, med god atmosfære. Ingen snobber eller dårlig stemning.
    Har selv stået der i tre år, og står der stadigvæk.


  • #6   17. jun 2014 Jeg bor på Frederiksberg, og har hesten stående i Veksø på Stutteri Vasehøj.
    Der er helt fantastiske mennesker derude og så er der igang med at blive lavet en 20*60 dressurbane, så der både er fast dressur og springbane + ridehus smiley
    Dog kun fodring 2 gange dagligt...


  • #7   17. jun 2014 Gentofte rideklub der er dog rideskole men et super sted smiley

  • #8   17. jun 2014 Jeg har kiggede på Stutteri Vasehøj hvordan er det at komme til? altså hvor lang tid tager det ca.?

  • #9   17. jun 2014 Albertslund ridecenter dur desværre ikke det skal være med fuldpas i weekenderne da det ikke altid er muligt for mig at komme og lukke ind.

  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #11   17. jun 2014 Du kan altid få en til at tage din hest ind. Det er et stort sted med ca 60 privatheste.
    Alternativt kan man altid lave en aftale med en ung pige, som vil elske at nusse lidt med en hest.


  • #12   17. jun 2014 synes Gentofte bliver lige dyrt nok og så er foldtiden kun ½ time

  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #13   17. jun 2014 Foldtiden er ca 6-7 timer på Albertslund i hverdagen. Og de lukkes også ud ca 7.30 i weekenden, og kan være ude lige til du tager den ind, dog min to heste tilbage. De må ikke stå alene på folden, hvilket jo er klogt nok

  • #15   17. jun 2014 Det bliver an på hvor du bor? smiley
    For mig tager det 30 min med offentlig transport.
    Ganske rigtig bliver der brugt løbegange, men hestene løber ikke. Førerhesten bliver taget i et træktov og så følger resten lige så stille med ind.


Kommentér på:
Opstaldning i København

Annonce