{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Bidløs trense, erfaring ? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg skal have bestilt en ny bidløs trense hjem. Lige nu rider jeg med hackamore, men synes den er for stor og voldsom.

Jeg har lidt kig på denne:
http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=300404&deptid=109&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Nogen der der erfaring med den ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bidløs trense, erfaring ?
  • #1   19. jun 2014 Jeg har ingen erfaring med den, men ville selv være bekymret for om det at tage i tøjlen ville dreje hele trensen så hesten får den i øjet?

• #2   19. jun 2014 Jeg har erfaringer med denne trense og jeg syntes ikke den er god den er lig hår i læderet der er under hestens kæbe og jeg syntes min hest reagerede anderledes på denne trense end den jeg har nu hvor hun er meget gladere end hun var med lige netop den der trense du har kig på smiley så syntes du skal finde noget andet men det et bare min mening smiley

• #3   19. jun 2014 Bryder mig ikke om de der bitless trenser med kryds under hestens hoved, synes ikke man får samme fornæmmelse og kontakt med hesten, som man gør når man har 'fat' i næseryggen. Derudover er stopsignalet ikke specielt godt... Jeg havde en, det klippede jeg det der kryds af, og bruger den nu som sidepull :)!
    Kan så fortælle at det er en fantastisk sidepull ;P

• #4   19. jun 2014 Jeg har kun hørt skidt om den trense, da den har nakketræk og så har den ofte svært ved at give efter, jeg ville aldrig nogensinde købe sådan en smiley

• #5   19. jun 2014 Det lyder da som en træls trense kan jeg forstå.
    Men tak for jeres svar, så vil jeg lede videre smiley og forhåbentlig finde en der matcher vores ønsker.

Kommentér på:
Bidløs trense, erfaring ?

Annonce