{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering Baucherbid
  • #2   22. jun 2014 Det kunne godt tænkes ja smiley

• #3   22. jun 2014 Det var vel ikke et islænder stangbid? Det er i hvert fald den effekt det får inde i munden (for ikke at tale om at selve mundstykket vender på hovedet - så lad os håbe at det var en billig/simpel udgave, hvor der ikke er forskel på op og ned)

Jeg har set folk gøre det før, og det skyldes simpelthen at de ikke aner hvad de laver. Forkert vejledning i forretningen, eller de har selv taget fejl af meningen med biddet, eller noget tredje. Biddet er i hvert fald ikke designet til at blive brugt sådan.

Men det vil ikke virke som et toringsbid, da det mangler ophænget. Det vil ikke være lige så skarpt, da det ikke vil trykke lige så meget i mundvigerne (manglen på ophæng gør at nakkestykket ikke vil rotere om biddets akse).

• #4   23. jun 2014 Det var et baucherbid
    Det lignede i hvertfald mit fuldstændigt bare på hovedet i ringene

• #5   23. jun 2014 Red holdcup engang og vi red så i mod hende her som havde valgt at vende pelhamen forkert. Har tænkt meget over det og har stadig ikke fundet ud af hvorfor, ud over at de måske har fået den forkerte vejledning...

profilbillede
  • #6   23. jun 2014 Undskyld kvalitet

profilbillede
  • #7   23. jun 2014 Stakkels pony alligvel smiley

• #8   23. jun 2014 Undre mig over hvorfor dommeren ikke har kommenteret på bidet placering til dem hold cup smiley

I det hele taget kan jeg ikke forstå folk ikke sætter sig ind i hvordan et bid skal sidde når man anskaffer sig et anderledes bid!

• #9   23. jun 2014 Ja hvor er dommer, underviser, forældre og TD henne. Udstyr skal bruges korrekt uanset om det et et bid, en indspænding eller andet. Man strammer jo heller ikke bare bandagerne fordi ens hest spjætter mere eller mindre med benene så... Jeg har intet imod indspænding når det bruges korrekt, det kan være en hjælp til den urutinerede hest, men hvis ejer selv "opfinder indspændinger i form af et træktov i hver side, så står jeg altså af, indspændinger skal jo være eftergiven og ikke et hårdt stivt tov i hestens mund.... Udstyr SKAL bruges korrekt efter hensigten.

• #10   23. jun 2014 Det under også mig at man ikke tjekker op på hvordan ens udstyr skal monteres

Kommentér på:
Montering Baucherbid

Annonce