{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Distanceridning - Spørgsmål :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens smiley
Det er sådan at jeg går rundt med en lille drøm om at komme ud og starte noget distanceridning, Jeg elsker nemlig at ride lange ture og der er simpelthen ikke noget bedre end at komme ud at ride en tur på 3-4 timer, gerne længere smiley Jeg har en araberhoppe på 14 år, hun er godt egnet til distance da hun kan opretholde energien selv efter mange timer smiley Desuden er hun allergladest når vi rider ture så det er jo helt perfekt smiley Men inden jeg kaster mig ud i nogle stævner har jeg lige en masse spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig med at få svar på. ( Har læst reglementet, men forstod ikke det hele )

Spørgsmål 1:
Er det tilladt at starte bidløst på en kat. 2 pony ?

Spørgsmål 2:
Må man godt starte i en lammeskindssadel? Hvis ja, skal der så være stigbøjler på?

Spørgsmål 3:
Er det ligesom med dressur og spring, at man må starte pony indtil man er 16 år?

Spørgsmål 4:
Min hest går tit ture på 2-3 timer ( 10-15 km) i alle tre gangarter, og hun er i okay god form, vil hun kunne starte en LC ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mine mange spørgsmål smiley På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distanceridning - Spørgsmål :D
Kommentér på:
Distanceridning - Spørgsmål :D

Annonce