{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodring af Shire på 1 år
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   16. jul 2014 Prøv at tal med foderinfo.com så kan du få lagt en foderplan efter hestens behov, dine anskaffelses muligheder pg dit budget.. smiley

• #2   16. jul 2014 Ja, koldblodsracerne er disponible for skab og muk i et andet omfang end varmblodshestene er, så det er korrekt du skal holde stivelse og protein på et lavt blus, men ikke desto mindre skal plagen have nok protein til at bygge op med... Jeg ville kigge på et koncentreret vitamin produkt der dækker ind ved lav mængde, og så sørge for godt grovfoder for resten smiley

• #3   16. jul 2014 Ja meget vigtigt de ikke får stivelse og sukker. Jeg har fodret min plag med horselux grow da den har meget lavt indhold af dette, og så har hun bare fået alt det hø/wrap hun ku spise. smiley

• #4   17. jul 2014 Tak for svar. Mine andre ponyer får også hø/wrap ad libitum. Så det vil han også få. Er dog også klar over en dreng i den størrelse skal have noget at vokse af smiley
    Er der andre erfaringer end Horselux?

• #5   17. jul 2014 Vil sige Horselux Grow er det absolut bedste plagfoder du kan komme i nærheden af, så længe han ikke tager for meget på af det, men det må tiden vise smiley

Kommentér på:
Fodring af Shire på 1 år

Annonce