{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Vinter opstaldning..? {{forumTopicSubject}}

Vi har lejet den dette nedlagte landbrug (gennem familie), i stalden er der x antal bokse.. Vi har snakket om at gøre dem i stand og leje dem ud til vinter opstaldning? Ren økonomisk kan det så betale sig, vi skal først have lavet vand og andre små ting... Kom gerne med jeres meninger! Planen er vi senere hen selv skal have heste..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter opstaldning..?
  • #1   25. jul 2014 Hvad havde I tænkt jer af pris? hvad vil der være med i prisen og hvilke faciliteter kan I tilbyde?

• #2   25. jul 2014 Ville først lige se på hvad i har af ting smiley
    De fleste vil gerne have ridehal når det er vinter smiley

Noget helt andet. Lidt sjovt at vi hedder det samme! Sådan helt det samme. Emma Kathrine smiley

• #3   25. jul 2014 Der er desværre ikke ridehal, men der er en ridehal I nærmeste by cirka 3 km her fra smiley der er fold her hvor vi bor. Priserne ved jeg ikke endnu smiley vi kan skaffe hø, halm, wrap og foder. Og jeg kan lukke på fold og ind igen og fodre om aftenen. (Måske mere... Går an på den lille ny til den tid)

• #4   25. jul 2014 Er der adgang til ridebane? Hvor store er folde og vil hestene have adgang til læskuer?
    Jeg har tidligere givet 1000 kr. inkl. spåner og hø og halm, udmugning, ind/udluk. Hvor jeg selv skulle stå for at skaffe krybbefoder. der var ingen ridebane, men ok tur muligheder. 5 km til ridehus.
    et andet sted hvor der var ridebane og ellers samme som ovenstående gav jeg 1250 kr

• #5   25. jul 2014 Der er ik ridebane. Men det bliver der lavet med tiden smiley heller intet læskur men det kan der også laves.

Kommentér på:
Vinter opstaldning..?

Annonce