{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Islænderridning Rømø?
  • #1   4. aug 2014 Man kan gøre det på kommandørgården. Det kan klart anbefales! Jeg har været på Rømø hvert år de sidste 10 år. Og jeg elsker det, det er en tradition der holder ved.
    Har dog ikke prøvet at ride på kommandørgårdens heste, da jeg synes det er for dyrt. Men medbragte selv hest i år i stedet for. smiley

• #2   4. aug 2014 Rider man så ud i grupper eller alene? smiley

• #3   4. aug 2014 Der er også noget udlejning på en strand et sted. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det var jeg også rigtig glad for smiley

• #4   4. aug 2014 Jeg red på kommandørgården på hold. smiley Men jeg tror også du kan gøre det alene smiley

• #5   4. aug 2014 Har også haft en tur ved Kommendørgården. Det var en fin tur, men nogle af hestene var halte (hvilket vi gjorde dem opmærksom på), skæve og udstyret passede ikke til få af hestene. Vi red øvet hold, vi var 8 der var afsted sammen. Men stedet og forholdene var eller fine nok. Hestene så ud til at være velplejet, dog lidt muskelfattige. smiley

En veninde har efterfølgende taget en tur ved dem på et øvede hold, hvor en rytter faldt af grundet manglende ærlighed om erfaring. Så det havde ødelagt deres tur fuldstændig.
    Vil helt klart anbefale man tager egen hest med, tror oplevelsen bliver så meget bedre? smiley men kommandørgården er et fint alternativ hvis man ikke kan have egen hest med.

• #6   4. aug 2014 Da jeg red i 2009, var alle hestene meget fine smiley Men de skriver også at man skal være øvet.

• #7   4. aug 2014 Der er også hold for ikke særlig øvet. Hvis man er ærlig over for sig selv, bliver det en kanon tur! Det er super lækkert at galopere afsted ud over stranden.
    Husk ridehandsker, jeg fik vabler fordi jeg ikke havde handsker på og tøjler var desværre gummitøjler smiley

• #8   4. aug 2014 Det er virkelig lækkert ja! smiley

• #10   4. aug 2014 Stedet på stranden eksistere ikke mere. Det blev for nogle år siden lukket af heste værnet, fordi forholdende ikke var iorden.
    Tror muligvis det med at udstyret ikke passer osv kan have ændret sig. For da jeg var der i år havde de bygget helt ny, og imponerende flot stald!:O Var meget overvældet over hvor stort og flot det er blevet, så tænker de muligvis har lidt mere styr på tingene nu:)

• jens c
    jens c Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Svar: 134
    #11   30. jan 2018 Det er løgn at det tidligere sted på stranden blev lukket at hesteværnet!

Kommentér på:
Islænderridning Rømø?

Annonce