{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Flag på underlag D niveau {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet godt og grundet forvirret og kan ikke finde hoved og hale i reglementet længere.

Må man, i dressur, ride med flag på underlaget til d stævner? Jeg har et gammelt et liggende som jeg har arvet af min veninde, men jeg er blevet meget i tvivl om jeg må ride med det idet der er flag på og jeg ikke rider mere end D niveau.

Det nytter ikke at linke til reglementet, da jeg har forsøgt at læse mig frem til det smiley

Håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flag på underlag D niveau
  • #1   13. aug 2014 Følger

• #3   13. aug 2014 i fælles bestemmelserne fremgår det, at det er tilladt for alle at bære dannebro på deres udstyr

• #4   13. aug 2014 Som Carina O skriver, så må alle ride med dannebrog til alle stævner.

• #5   14. aug 2014 Jeg tror nok at man gerne må. men jeg ved at folk ser meget ned på det hvis man ikke rider landsstævner. altså b stævner.
    Jeg syns nu også at det er lidt for meget især hvis det er et man har købt eller fået, men det ikke er fordi man selv har redet så højt.
    Og til et D stævne kunne jeg aldrig drømme om det.

• #6   14. aug 2014 Nu er det bare det eneste hvide underlag jeg har og jeg skal snart til stævne på min part. Har simpelhent ikke råd til at gå ud og købe et nyt, derfor mit spørgsmål om jeg må ride med det til D-stævne

• #7   14. aug 2014 Jamen der er nogen gange forskel på hvad men må, og hvad man anser for at være iorden til et D- stævne.

og underlag kan man da komme til for billige penge særligt hvis man købet et brugt.
    Alternativt kan du jo låne et af en af dine rideveninder.

Hvis du rider med det, skal du ihvertfald forberede dig på at folk vil se skævt til dig og evt. kommentere det og få ondt i røven over det.
    Så er du ihvertfald advaret

• #8   14. aug 2014 Så går folk i alt for små sko hvis de gør det. Hvis det er tilladt, hvilket jeg kan forstå det er, så rider jeg med det. Det er det underlag jeg har, jeg er glad for det også fordi det har en betydning for mig, så det er det jeg rider med.

Jeg blev bare i tvivl i et øjeblik om jeg måtte ride med det eller ej.
    Men jeg har stadig ikke råd til at købe et lige nu, brugt eller ej så har jeg bare ikke råd til det lige nu

• #9   14. aug 2014 Det er selvfølgelig helt op til dig.
    Men nu har jeg advaret dig....

Og det kan vel ikke komme bag på dig at heste folk går i små sko smiley
    og særligt til stævner smiley

• #10   14. aug 2014 Rid du bare med dit fine underlag, og lad folk snakke - det er lige præcis denne attitude som DRF kæmper mod i øjeblikket. Folk skal opføre sig ordentligt overfor hinanden og så for øvrigt holde sig til reglementet - det er derfor det er lavet - så vi alle kender reglerne og de er ens for alle.
    Rigtig god fornøjelse med stævnet og held og lykke!

• #11   14. aug 2014 Det må du godt smiley Jeg så en som red med rødt underlag og rødt hovedtøj til dressur smiley

• #12   14. aug 2014 Du må ride med alt dannebrog som rideforbundet ikke uddeler. Men min ærlige meningen er at dannebrog kun hører landsholdet og ryttere som starter internationale stævner til, nu hvor næsten alle er klisteret ind i dannebrog har flaget mistet en del af dets betydning og man tænker ikke længere "der er eb landsholdsrytter" når man ser flaget på udstyret.

Dog kan jeg godt forstå din situation, men syntes stadig det er forkert at ride med dannebrog når man kun rider d- og c-stævner

• #13   14. aug 2014 Har ikke så meget brug for jeres meninger om det. Bare et spørgsmål om jeg må ride med det eller om det er stræbgt forbudt smiley

• #14   14. aug 2014 Nu er det et frit forum og vi må gerne sige vores meninger omkirng det smiley
    Prøv at se det fra os som virkelig har gjort os fortjent til flagets synspunkt? Jeg kunne personligt godt ride med alt mit dannebrogsudstyr, men da jeg hverken rider internationalt eller på landsholdet pt, har jeg valgt ikke at bruge det. Men det er altså super ærgeligt at alle må klister sig ind i dannebrog

• #15   14. aug 2014 Team Grafik, selvom det er et frit forum, så er det ikke det jeg har bedt jer om at skrive. Det må du da kunne forstå.

Det er et sølle lille flag på et underlag, hverken jeg eller hesten ser særlig internationale ud, det er D stævner - det burde folk nok kunne se igennem fingre med altså smiley

• #16   14. aug 2014 Må lige gøre mig mere tydelig så:

Jeg ønsker ikke flere meninger om hvorvidt I synes jeg skal ride med det underlag eller ej. Det er som skrevet et underlag jeg har arvet af min veninde, som ikke er i blandt os mere, derfor har det en vis betydning for mig og jeg vil naturligvis ikke pille flaget op og ødelægge mit underlag fyldt med minder.

Jeg spurgte må jeg eller må jeg ikke ride med det underlag, idet der er flag på, da jeg ved der har været nogle regler om det på et tidspunkt. Jeg spurgte jer ikke om hvad I synes om folk der rider med flag på underlage til (i mit tilfælde) d-stævner.

Så jeg håber at det var sidste kommentar med mening om hvorvidt jeg skal ride med det eller ej. Opret en debat hvis I vil diskutere det med andre der har samme holdning eller ej, men vær sød at lukke den her.

Tak.

• #17   15. aug 2014 Nej men som sagt så "må" du gerne, men du skal bare forberede dig på at møde mange der deler Team Grafiks holdning og vil nedgøre dig og din hest for det.

• #18   15. aug 2014 Jeg starter også ud med at give dig et brugbart svar, men kommer samtidig med min mening. Sådan gør jeg altid når folk spørg om noget, uanset hvad det omhandler. For folk kan jo stadig gøre det som passer dem, den eneste grund til man bliver stødt af en holdning er hvis man inderst inde godt selv ved det er korrekt, eller hvis folk desideret sviner en til.

Kommentér på:
Flag på underlag D niveau

Annonce