At byde heste velkommen {{forumTopicSubject}}
Hvordan kan det være, at mange herinde skal være så negative? Hvis man ser på mange af de nye gallerier herinde, der skal bydes velkomne, hvordan kan så mange afvise dem? Altså hvis man ikke lige har 100 ridebilleder eller staldbilleder bliver man afvist. Man burde kun afvise, hvis du slet ikke kan se hesten, eller der intet står om den (altså ingen tilknytning). Er jeg den eneste der synes, at det at afvise, bliver misbrugt lidt?
Vil ikke starte en kæmpe diskussion, vil bare vide om jeg er den eneste
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
dec 2010
Følger: 15 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 34 Svar: 258
maj 2007
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
Så hvis der er 5 grumsede billeder der er taget på folden og så smidt herind vil jeg ikke egentlig ikke stemme ind...
Jeg synte standarten er faldet rigtig meget siden jeg kom ind her, nu kommer man næsten ind ligegyldigt hvad... Galleriet bliver overfyldt med en masse heste som man fx har redet 1 gang på fordi at den hest man skulle have redet var halt den dag...
Så jeg har en standart med hvilke gallerier jeg stemmer ind, men når så gallerierne har nogen gode forskellige billeder (og nej, forventer ikke at alle har et mega godt kamera osv. men min IPhone kan sagtens tage nogen gode billeder som ikke er grumsede hvis der er lyst nok til det
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 322
jeg havde masser af tekst, og fine billider (okay måske var 5-6 det samme...) og så fik jeg over 100 afvisepoint og noget med 10 velkommen....
tak....
men ja det bliver misbrugt, men nogle gange overholder hestens profil ikke reglerne
nov 2012
Min blev overhovedet ikke afvist, men jeg havde fra da jeg fik part på ham, og til jeg oprettede ham, skrevet de ting ned som jeg syntes skulle med på hans profil ind i et word dokument og så bare lagt det ind da jeg oprettede ham
maj 2007
nov 2012
jeg tror bare ikke det er alle der har fået fat i at det er tilladt nu
dec 2010
Men jeg har bare set før, at nogle bliver afvist uden grund...
dec 2010
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
Og det med man skal have ridebilleder eller andet er noget pjat har mange gange oprettet hesten med en fin kort tekst som dog kommer ind om de forskellige ting også med nogle ret almindelig fold billeder og 7-9 billeder
nov 2012
Det ville jeg nok også gøre
Men hvis man har været ude og prøve hesten 1 gang og fået et par grumsede billeder, så vent
Jeg oprettede et fotoalbum, og en status-besked med at jeg havde fået ny part osv., det var jeg fint tilfreds med
Jeg tænkte over før jeg oprettede min part om jeg selv syntes profilen var interessant, og om jeg egentlig selv ville stemme den ind, og først da jeg kunne sige 100% ja det det, oprettede jeg ham
nov 2012
Bare fordi de er yngre end nogen af os andre er skal de da ikke have særregler? selvfølgelig skal man ikke bare skrive totalt koldt at det er en dårlig profil, men fx skrive hvad de evt. kunne gøre bedre
Og forresten, de færreste 11-13 årige kan ikke tage kritik
Folk vælger helt selv at oprette ens hest herinde, så må man tage følgerne også
Jeg kunne sagtens tage kritik til mine profler da jeg var 11-12 år, og forstod det da også, nu ved jeg ikke helt hvor utroligt mange 8-årige der er herinde, men når jeg afviser de heste jeg nu afviser skriver jeg altid hvorfor og hvad der kan gøres bedre
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 361
Afviser man alligevel - tja så overholder brugeren jo heller ikke selv reglerne.....
Hvor ville det være dejligt, hvis alle overholdt de få regler der er, og lod være med at opfinde regler selv:-)
sep 2009
nov 2012
Det kan nemt være en hest der står på en mark som man ikke kender, har taget et par billeder af, måske et selfie med hesten i baggrunden, men det tæller for mig ikke som relation til den
Teksten skal bevise at man har oplevet forskellige ting med sin hest, og rent faktisk har relation til den
Hvis billederne ikke 100% beviser det, skal teksten gøre resten, og hvi der så ikke er nogen tekst er det vel i orden at afvise da der ikke er en tydelig relation til hesten?
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 361
Hvis man skriver, at man ejer hesten, så har man beskrevet tilknytning. Alt det andet er noget i finder på, for det står ikke i reglerne.
nov 2012
Jeg kunne gå ud og tage billeder af alle heste der står heromkring og skrive det var mine heste, ville det være i orden syntes du?
sep 2009
Det er netop sådan vi undgår at folk opretter falske heste
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
nov 2012
I den beskrivelse vil altså også sige at man ikke kan fortælle hverkan køn, højde, om den har gået stævner osv. ikke kun under bemærkninger. Alle ting er med til at bevise at du rent faktisk har relation til hesten. Hvis man ikke har relation til hesten, er det svært at vide alle disse ting, fx også alderen...
Men ja, det er mi mening, og jeg stemmer alle dem ud jeg ikke syntes høre hjemme under et galleri hvor der er regler om relation. Det vil jeg i det mindste prøve at opretholde.
Der er nogen profiler man tydeligt kan se er fake. Ville du stadig byde dem velkommen bare de havde et par billeder af hesten for enden af vejen hvis de havde skrevet ''Det er min hest'' under bemærkninger og intet i de andre bokse?
For det er det du siger til mig. At relationen til hesten bare skal være 3 sølle ord. intet mere end det. Alt andet er du ligeglad med?
Ville du stadig godkende og byde velkommen på de grundlag?
At byde heste velkommen