{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

At byde heste velkommen {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det være, at mange herinde skal være så negative? Hvis man ser på mange af de nye gallerier herinde, der skal bydes velkomne, hvordan kan så mange afvise dem? Altså hvis man ikke lige har 100 ridebilleder eller staldbilleder bliver man afvist. Man burde kun afvise, hvis du slet ikke kan se hesten, eller der intet står om den (altså ingen tilknytning). Er jeg den eneste der synes, at det at afvise, bliver misbrugt lidt?

Vil ikke starte en kæmpe diskussion, vil bare vide om jeg er den eneste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At byde heste velkommen
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   17. aug 2014 Der er nu engang nogle ting som skal overholdes..

• #3   17. aug 2014 Jo, men hvis alt er overholdt. Hvordan kan folk så bare afvise? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   17. aug 2014 Fordi billederne ikke opfylder kravene

• #6   17. aug 2014 Altså jeg tænker at det her er et galleri = et sted hvor man kan fremvise billeder.
    Så hvis der er 5 grumsede billeder der er taget på folden og så smidt herind vil jeg ikke egentlig ikke stemme ind...
    Jeg synte standarten er faldet rigtig meget siden jeg kom ind her, nu kommer man næsten ind ligegyldigt hvad... Galleriet bliver overfyldt med en masse heste som man fx har redet 1 gang på fordi at den hest man skulle have redet var halt den dag...

Så jeg har en standart med hvilke gallerier jeg stemmer ind, men når så gallerierne har nogen gode forskellige billeder (og nej, forventer ikke at alle har et mega godt kamera osv. men min IPhone kan sagtens tage nogen gode billeder som ikke er grumsede hvis der er lyst nok til det smiley ) så stemmer jeg selvfølgelig ind smiley

• #9   17. aug 2014 jeg kan huske da jeg ville oprette min nu tidl. part...
    jeg havde masser af tekst, og fine billider (okay måske var 5-6 det samme...) og så fik jeg over 100 afvisepoint og noget med 10 velkommen....
    tak.... smiley

men ja det bliver misbrugt, men nogle gange overholder hestens profil ikke reglerne smiley

• #10   17. aug 2014 og ang. at man har fået ny hest. HVORFOR er det første man skal gøre, er at få den herind? jeg venter da til at jeg rent faktisk kender hesten lidt bedre end at den lige er trådt ind i stalden første gang? Jeg ventede da 1½ måned med at oprette min part, og kom ind på 2 timer med ham? smiley jeg nægter simpelthen at tro at det er livsvigtigt at oprette sin hest herinde inden for det første døgn man har den? smiley
    Min blev overhovedet ikke afvist, men jeg havde fra da jeg fik part på ham, og til jeg oprettede ham, skrevet de ting ned som jeg syntes skulle med på hans profil ind i et word dokument og så bare lagt det ind da jeg oprettede ham smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   17. aug 2014 K and: nej da, det første du gør er da at oprette sin hest, fordi det er jo verdens vigtigste smiley

• #12   17. aug 2014 og med at oprette tidligere heste/tidligere parter/himmelheste har der været en regel om at de ikke måtte oprettes, men så vidt jeg har forstået er den regel der ikke længere smiley
    jeg tror bare ikke det er alle der har fået fat i at det er tilladt nu smiley

• #14   17. aug 2014 K and Sofus: Jeg giver dig ret. Mange opretter sin hest efter første ridetur, men mange venter også. Det med at skrive ned, lyder faktisk som en rigtig god idé! smiley
    Men jeg har bare set før, at nogle bliver afvist uden grund...

• #15   17. aug 2014 Totten: jeg kender godt følelsen lidt, og så længe man skriver en god tekst, og har taget fine billeder, kan jeg ikke se, at der skulle være noget galt i det smiley

• #17   17. aug 2014 Det ret enkelt jeg byder ikke velkommen hvis der ingen rigtig tekst er(og nej kræver ingen romaner) eller hvis hesten er sat under forkert race. Hvis de kun er meget få dårlige billeder hvor man ikke rigtig kan se hesten..

Og det med man skal have ridebilleder eller andet er noget pjat har mange gange oprettet hesten med en fin kort tekst som dog kommer ind om de forskellige ting også med nogle ret almindelig fold billeder og 7-9 billeder

• #19   17. aug 2014 altså selvfølgelig hvis de fx flere gange har været ude og prøve hesten, og har forskellige billeder af den selv før de får den, så go for it! smiley
    Det ville jeg nok også gøre smiley

Men hvis man har været ude og prøve hesten 1 gang og fået et par grumsede billeder, så vent smiley

Jeg oprettede et fotoalbum, og en status-besked med at jeg havde fået ny part osv., det var jeg fint tilfreds med smiley

Jeg tænkte over før jeg oprettede min part om jeg selv syntes profilen var interessant, og om jeg egentlig selv ville stemme den ind, og først da jeg kunne sige 100% ja det det, oprettede jeg ham smiley

• #20   17. aug 2014 Totten: man kan fortælle dem det pænt smiley
    Bare fordi de er yngre end nogen af os andre er skal de da ikke have særregler? selvfølgelig skal man ikke bare skrive totalt koldt at det er en dårlig profil, men fx skrive hvad de evt. kunne gøre bedre smiley

Og forresten, de færreste 11-13 årige kan ikke tage kritik smiley
    Folk vælger helt selv at oprette ens hest herinde, så må man tage følgerne også smiley

Jeg kunne sagtens tage kritik til mine profler da jeg var 11-12 år, og forstod det da også, nu ved jeg ikke helt hvor utroligt mange 8-årige der er herinde, men når jeg afviser de heste jeg nu afviser skriver jeg altid hvorfor og hvad der kan gøres bedre smiley

• #21   17. aug 2014 Som i selv skriver, så bør man kun afvise, hvis reglerne ikke er overholdt...... Så husk lige på, at der IKKE er krav til teksten. Ergo kan man ikke afvise pga manglende tekst......

Afviser man alligevel - tja så overholder brugeren jo heller ikke selv reglerne.....

Hvor ville det være dejligt, hvis alle overholdt de få regler der er, og lod være med at opfinde regler selv:-)

• #22   17. aug 2014 Joh man kan sagtens afvise grundet manglende tekst.. som i man skal kunne se folks relation til hesten =) og evt stamtalve hvis man sætter den under en race.

• #23   17. aug 2014 tekst beviser at man rent faktisk kender og har relation til hesten. Det kan billeder af kun hesten på ingen måder bevise smiley
    Det kan nemt være en hest der står på en mark som man ikke kender, har taget et par billeder af, måske et selfie med hesten i baggrunden, men det tæller for mig ikke som relation til den smiley

Teksten skal bevise at man har oplevet forskellige ting med sin hest, og rent faktisk har relation til den smiley
    Hvis billederne ikke 100% beviser det, skal teksten gøre resten, og hvi der så ikke er nogen tekst er det vel i orden at afvise da der ikke er en tydelig relation til hesten? smiley

• #24   17. aug 2014 Der er ingen der skal bevise, at de har oplevet noget med deres hest. Det er noget du finder på.....

Hvis man skriver, at man ejer hesten, så har man beskrevet tilknytning. Alt det andet er noget i finder på, for det står ikke i reglerne.

• #25   17. aug 2014 Der skal være tilknytning til hesten. Så nej, det er ikke noget vi finder på smiley

Jeg kunne gå ud og tage billeder af alle heste der står heromkring og skrive det var mine heste, ville det være i orden syntes du? smiley

• #26   17. aug 2014 Nu er alle disse regner til for at netop ikke folk opretter heste som ikke er deres.. jeg har været herinde i 10 år og på et tidpunk var det sindsygt med falske heste.. Og derop af den grund er der kommet en masse regler og folk vil se noget relation til hesten..
    Det er netop sådan vi undgår at folk opretter falske heste

• #27   17. aug 2014 Men skriver man sig som ejer er det jo relationen. Ja folk kan lyve men det kan de. Jo også i teksten. Så vil give nina ret her. Måske tyndt men må folk jo selv om ejer er den relation mange har til deres hest.

• #28   17. aug 2014 jeg føler ikke det er relation nok for mig bare at skrive ''Jeg ejer hesten'' i dens beskrivelse...

I den beskrivelse vil altså også sige at man ikke kan fortælle hverkan køn, højde, om den har gået stævner osv. ikke kun under bemærkninger. Alle ting er med til at bevise at du rent faktisk har relation til hesten. Hvis man ikke har relation til hesten, er det svært at vide alle disse ting, fx også alderen...

Men ja, det er mi mening, og jeg stemmer alle dem ud jeg ikke syntes høre hjemme under et galleri hvor der er regler om relation. Det vil jeg i det mindste prøve at opretholde.
    Der er nogen profiler man tydeligt kan se er fake. Ville du stadig byde dem velkommen bare de havde et par billeder af hesten for enden af vejen hvis de havde skrevet ''Det er min hest'' under bemærkninger og intet i de andre bokse?
    For det er det du siger til mig. At relationen til hesten bare skal være 3 sølle ord. intet mere end det. Alt andet er du ligeglad med?

Ville du stadig godkende og byde velkommen på de grundlag? smiley

Kommentér på:
At byde heste velkommen

Annonce