{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

grime på hesten {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Nogen der har nogle forslag på hvordan man for grimen på en hest der ikke vil komme til en?

vi forsøgte 1 time idag og hun ville bare ikke. Jeg kunne sagtens komme hen til hende men prøvede flere gange at få grimen på hende men så stak hun bare af igen.

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grime på hesten
  • #1   18. aug 2014 Det kræver vel bare tålmodighed og træning (:

• #2   18. aug 2014 jeg ville tage en masse gulerødder med (og selvf. sørge for at de andre heste på folden ikke kommer og spiser dem) og så ellers give den en masse og så age den lidt på hovedet og så stille og roligt arbejde mig hen på siden af hesten.

så ville jeg lukke grimen op i nakke så du kan lukke grimen rundt om halsen. og så evt. stikke en gulerod op i det hul hvor mulen skal være så når hesten tager guleroden kan du liste grimen på og så hurtigt men uden at skræmme hesten skynde mig at lukke grimen.

ved ikke om det var til nogen hjælp og undskyld forklaring blev så lang.

men det er hvad jeg har gjort før hen hvis jeg har skulle arbejde med en hest der ikke har været van til at være i hænder smiley

• #3   18. aug 2014 Super. Tak for hjælpen. Jeg vil da forsøge på det i morgen

• #4   18. aug 2014
    Tid og tålmodighed. Lad være med at forsøge og få den på fra dag 1.
    Men træn at den er i nærheden, at du har den i hånden, løfter hånden med den osv.

• #5   19. aug 2014 Hvis hun er ude, det lyder sådan: få hende op i et hjørne brug mad i en spand og et langt hvidt plastbånd til at holde hende i hjørnet, det flade man bruger til hegn for det kan gå i stykker, når hun først ikke kan komme væk står hun sikkert roligt og accepterer hun skal have grime på.

• #6   19. aug 2014 Jeg havde samme problem med min, jeg startede med og lægge et reb om halsen på ham og så masse godbidder, og så grimen på bagefter. Nu har jeg et par godbidder i lommen hver gang jeg henter ham, så giver jeg altid en før grimen kommer på og så en efter den er på. Mit problem er løst:-)

• #9   19. aug 2014 træning, prøv f.eks. horsemainship smiley

• #10   19. aug 2014 Malene, horsemanship er bare et ord for al omgang med heste (:

Kommentér på:
grime på hesten

Annonce