{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av mit hoved
  • #1   24. aug 2014 kontakt en læge.. du kan have fået en hjernerystelse hvis du har været rigtig uheldig...

• #2   24. aug 2014 Afsted på skadestuen med dig.

• #3   24. aug 2014 Så sluk alt elektronik og læg dig og slap af. Sig til din mor/far at de skal holde øje med dig og vække dig hver 3. time smiley Det skulle vi gøre, da jeg havde hjernerystelse smiley

• #4   24. aug 2014 Av av da

Hvis det fortsætter meget mere end et par timer, så ville jeg opsøge lægen og lukke elektronikken væk..
    Hovedpine og kvalme har jeg virkelig bøvlet med begge gange og det har været en sten sikker hjernerystelse de to gange.

God bedring

• #5   24. aug 2014 jeg faldt af kl 14 og det er stadig ikke ovr.. vi snakkede med vagtlægen og han siger det ikke er hjenerystelse når jeg ikk har kastet op eller været besvimet

• #6   24. aug 2014 jeg ville tage af sted af lige vel... sig at du har fået det meget være siden sidst og sig at du VIL tjekkes

• #7   24. aug 2014 Man kan altså ikke helt regne med det har haft hjernerystelse en gang uden at have kastede op eller være besvimet, jeg syns i skal holde på du skal tilses af en læge den gang jeg var yngre var det altid en tur forbi skadestuen når man havde taget en flyve tur fra hesten da der kan være indre skade som ikke kan ses.

Snakker af erfaring fra et styrt sidste år, hvor skader på hjerne ikke blev behandlet i tide og et år med genoptræning,

• #8   24. aug 2014 jaaa.. mine forældre siger at vis jeg stadig har ondt imorgen tager vi til lægen

• #9   24. aug 2014 Den vagtlæge tager 100 % fejl! Jeg er SÅ chokeret over deres manglende evner. Du SKAL til læge - hvis vagtlægen ikke vil se dig - så tag til egen læge i morgen tidlig og få kontaktet din ulykkesforsikring i samme omgang. Evt. lyv og sig at du besvimede kort, hvis det er det der skal til for at få lov at se en læge.

INGEN elektronik eller læsning til dig, og dine forældre skal tjekke til dig i løbet af natten.

Jeg fik hjernerystelse i 2011 og er stadig sygemeldt med kroniske smerter. Jeg hverken besvimede eller kastede op. Jeg blev sparket i hovedet af en hest.

• #10   24. aug 2014 du skal af sted i aften!! ring til vagtlægen igen og sig at i er bange for at det er en hjernerystelse efter fald fra hest, så håber jeg de tager jer mere seriøst!!

• #11   24. aug 2014 avv... ja min tanke var/er også at det er en lille hjernerystelse...

• #12   24. aug 2014 Jeg fik en okay stor rystelse, der kastede jeg ikke op smiley Men jeg besvimede smiley God bedring smiley

• #13   24. aug 2014 Jeg havde hjernerystelse tre gange sidste efterår.. Var til lægen alle gange og det var hjernerystelse og jeg kastede altså ikke op.. Men følte jeg gik inde i en bobbel ret ubehageligt og sov rigtig meget! smiley
    Jeg tror ikke det hjælper dig at tage til lægen for de kan jo intet gøre smiley ville bare sove også droppe skolen computer tv mv de næste dage smiley
    God bedring!

• #14   24. aug 2014 Da jeg havde hjernerystelse kastede jeg hverken op, eller besvimede. Men hjernerystelse, det havde jeg i hvert fald.
    Den person der nu har taget telefonen, kan jo ikke bare sige, at du ikke har fået det. Dine symptomer kunne da også godt tyde på at du har fået en omgang. At der ikke er nogen læge der gider tage det seriøst, er for dårligt. Men det er jo også nemmere at sige, at der ikke er sket dig noget. Syntes helt klart at dine forældre skal tage kontakt til en læge igen. Om ikke andet, så i morgen, hvis du stadig ikke er frisk. Men det lyder også til at det er det de har tænkt sig..

God bedring til dig, og håber at der ikke er sket noget alvorligt.

• #15   25. aug 2014 jeg tager til læge idag... da det ikk er blevet bedre og taak allesammen

Kommentér på:
av mit hoved

Annonce