{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Ridefælle på Amager {{forumTopicSubject}}

Ja, nu finder jeg mig selv i den pænt situation, hvor de to veninder, som stod opstaldet samme sted som mig, og som jeg plejede at ride sammen, er flyttet til Jylland. Og derfor er føler jeg mig pænt lonely ude ved min hest, uden nogen at ride tur med, hvilket er pænt nederen, så jeg søger lidt en/nogle at ride sammen med, og tænkte det kunne være nogle af jer havde lyst? smiley
Jeg er en pige på 15 år, så du må gerne være sådan nogenlunde på den alder... Eller, det er jeg egentligt pænt ligeglad med, bare du ikke synes det er nederen hvis jeg er ældre/yngre end dig...
Æhm, ja, jeg ved ikke, skal jeg fortælle noget andet om mig selv? Jeg er startet i 9. her efter sommerferien, hvilket jeg synes er pænt fedt, både fordi FÆRDIG MED FOLKESKOLEN, VIDERE TIL GYMNASIET OG ET SKRIDT TÆTTERE PÅ UNI, WUHU (jeg glæder mig til at skulle på uni... Meget xD), og så fordi jeg af en eller anden grund har en forventning om at 9. er et mega fedt år xD Og det har det sådan set også været indtil videre xD
Æhm, udover heste går jeg mest op i sådan serier og stuff, lige pt er mit ynglings-stuff supernatural, orange is the new black, grey's anatomy, the fault in our stars og lidt the perks of being a wallflower... Har også læst andre bøger, og set andre serier, som jeg også var ret vilde med, men det andet er ligesom det jeg er vild med lige nu... Såeh, hvis du kan lide det har vi i hvert fald noget at tale om xD Også hvis du interesserer dig for filosofi eller en eller anden form for videnskab, ikke fordi jeg er totalt nørdet og ved alt muligt og alt sådan noget, men jeg synes det er fucking spændende xD Og, tjaa, jeg har ikke lyst til at skrive at jeg er underligt, fordi det ville være cliché og nederen og derfor indikere at jeg var normal, men ja, jeg er nok lidt underlig, eller, ja, det ved jeg ikke... Jeg taler meget, og meget højt nogle gange, og griner meget, i hvert fald xD Jeg er ikke into 1D eller JB eller noget som helst andet band eller musikker eller kendt person(er) generelt, men jeg har heller ikke noget imod nogen eller noget, på nogen måde xD Altså det er sådan, jeg er ikke fx. belieber, og ville aldrig blive det, men derfor ville jeg da lytte til den hvis Justin Bieder lavede en sang jeg godt kunne lide. Og jeg synes det er forkert at sådan hate en person man aldrig har mødt. Jeg er btw, også ret vild med disney!
Ja, okay, ved ikke om du havde brug for at vide det, men tænkte du måske havde lyst til at vide lidt om mig, hvis vi sådan skulle snakke sammen på turen, hvilket jeg sådan forventer lidt xD Her kommer det sådan lidt vigtigere stuff, i forhold til at ride sammen xD:

Min hest er en islænder (ved navn Skírnir, på 9 år, btw, se hans profil for mere info). Han er ikke vant til at gå med andre heste end islændere, men jeg er sikker på at det ikke ville være et problem overhovedet, han har i hvert fald aldrig haft et problem med at gå sammen med andre islændere, hverken nogen han kendte eller nogen han ikke kendte. Han kan gå både forrest og bagerst og i midten uden problemer, jeg foretrækker dog selv at ride ham forrest, eller hvis ikke det er muligt, bagerst. Jeg har (som regel, der kan naturligvis være undtagelser, det er en hest vi snakker om) fuld kontrol over ham i alle gangarter, hvilket jeg også gerne ser at du har i hvert fald nogenlunde med din hest xD Han kan dog godt være meget frisk somme tider, specielt hvis det blæser eller lignende, ikke noget der betyder noget specielt for mig, men han ville nok ikke fungere så godt med meget nervøse heste, eller heste der bliver kørt meget let op af andre heste, men altså, det er ikke noget vildt xD Vi, altså mig og Skírnir, kan selvfølgeligt godt lide at have fart på, og elsker at jorde osv., men det er også vigtigt for mig (her er Skírnir så ligeglad xD) at det bliver taget hensyn til hesten så den ikke bliver helt flad, og så at jeg aldrig mister kontrollen over Skírnir fuldstændigt - altså, det må gerne gå lidt (meget) hurtigt, men vi skal stadig kunne stoppe igen xD
Og jeg er meget glad for lange ture, men det er nok kun i weekenderne noget sådant ville kunne lade sig gøre xD Han er så trafiksikker som en til tider lidt opmærksom hest nu kan være, men jeg vil helst undgå at ride ved vejen.

Jeg står på Østergården, hvis du har hørt om det - http://www.ostergaarden-isheste.dk/82722735. Det ligger for enden af kalvdebodvej (den ende der går helt ud til vandet), tæt på kongelundsskoven. Og ja, jeg kan mødes hvor det skal være i kongelundsskoven og området tæt omkring, og eventuelt også på fælleden, hvis det var sådan, i nærheden af diget. Min hest skal jo helst ikke være død før vi kommer ud at ride, så nu tættere på, nu bedre xD

Men ja, skriv meget gerne hvis i kunne være interesserede, eller kender nogen der kunne være det, eller noget xD Jeg vil godt sådan, skrive lidt med dig eller noget, før vi bare random mødes og rider tur sammen xD Jeg ved ikke, altså i kan bare skrive her, eller få mi fb hvis i vil det? smiley

Haha, håber nogen svarer xP

- Annika

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridefælle på Amager
Kommentér på:
Ridefælle på Amager

Annonce